Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادامه شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشور‌ها را مجبور به تمدید و یا افزایش محدودیت‌ها و قرنطینه سراسری کرده است. خبرگزاری میزان – بسیاری از کشور‌ها مجوز استفاده از واکسن‌های کرونا را صادر کرده اند و بسیاری کشور‌های دیگر در حال رایزنی برای دریافت این نوع واکسن‌ها هستند.   واکسن کرونا برای فرانسوی‌ها رایگان شد نخست وزیر فرانسه گفت: واکسن کرونا را برای تمام کسانی که در سیستم تامین اجتماعی فرانسه هستند، به صورت رایگان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دستور العمل‌های جدید احتمالی در مجارستان ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان گفت «کارشناسان به شدت مخالف کاهش محدودیت‌های کرونایی هستند و درباره دستورالعمل‌های کرونایی برای تعطیلات آغاز سال میلادی تصمیم گیری خواهیم کرد».   شرایط سفر به قبرس دولت در قبرس طرحی را تصویب کرده است که به مسافرانی که واکسینه شدنشان را اثبات کنند اجازه می‌دهد بدون جواب منفی تست «پی سی آر» وارد این کشور شوند.   واکسیناسیون رایگان در بلغارستان وزیر بهداشت بلغارستان از برنامه ریزی برای توزیع واکسن ویروس کرونا به صورت رایگان و با شروع از پزشکان، پرستاران، دندانپزشکان و داروسازان خبر داد.   بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا در ۱۴ آذر آمار جهانی کرونا در ۱۳ آذر   محدودیت‌های جدید در سئول در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی، مقامات این کشور مقرر کردند که کسب و کار‌ها و موسسات در سئول، پایتخت این کشور از ساعت ۹ شب تعطیل شوند.   ۱۰۰ الی ۱۲۵ میلیون دوز در سه ماهه اول ۲۰۲۱ شرکت مدرنا روز پنجشنبه اعلام کرد که انتظار دارد بین ۱۰۰ میلیون تا ۱۲۵ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ در سطح جهان در دسترس قرار دهد.   انگلیس رکورد تلفات کرونایی در اروپا را شکست انگلیس با ثبت بیش از ۶۰ هزار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا رکورد بیشترین تلفات ناشی از این ویروس را در قاره اروپا شکست. طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هزار و ۸۷۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۴۱۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.   آمار بالای ابتلا و مرگ در آمریکا طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۲۱۸ هزار ۵۷۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و تمام کشور‌های جهان است. همچنین طی یک روز گذشته نیز ۲ هزار و ۹۱۸ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا محدودیت ها کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد

ستاره مسلمان لیورپول به رکورد تاریخی وین رونی در لیگ برتر انگلیس رسید.

به گزارش فارس، محمد صلاح با پاس گل دادن در دیدار مقابل تاتنهام به رکورد تاریخی وین رونی در لیگ برتر انگلیس رسید.

ستاره مسلمان لیگ برتر توانست در 5 فصل متفاوت در لیگ برتر به رکورد بیش از 10 گل و 10 پاس گل در یک فصل دست یابد.

پیشتر وین رونی توانسته این رکورد را در لیگ برتر به ثبت رساند که محمد صلاح به این آمار نیز رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!