Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترورهای کور و مذبوحانه هیچ تأثیر بر عزم ملت ایران ندارد و حتی جدیت ملت ایران را برای رسیدن به آرمان‌هایش هموارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار امنیتی و دفاعی خبرگزاری دانشجو، گفت: مشخص است که ما به دنبال یک آرمان و هدف مشخص هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور طبیعی برای رسیدن به آن آرمان و هدف مشخص باید هزینه پرداخت کرد و یکی از این هزینه‌ها، شهادت‌هاست که اتفاق می‌افتد و هیچ گریزی هم از آن نیست.

وی افزود: در جهاد، شهادت یک اصلی است که قطعاً اتفاق می‌افتد. به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت شهادتیم؛ بنابراین بدون شهادت نمی‌شود این مسیر را پیمود و این شهادت‌ها هم نه‌تنها مسیر ما را کُند نمی‌کند، بلکه برکتی تولید می‌کند که هزاران فخری‌زاده از خون او متولد می‌شوند، به وجود می‌آیند و صاحب انگیزه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خاصیت خون شهید این است که مسیر رسیدن به هدف را هموارتر می‌سازد و هنوز دو روز از شهادت شهید فخری‌زاده نگذشته که خشم و نفرت مردم از استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود رسیده و برای محکومیت این اقدام و برای نابودی رژیم صهیونیستی، منافقین و نفوذی‌های در داخل با هم همدل و هم‌صدا شده‌اند.

تویسرکانی با اشاره به صحیح نبودن مذاکره با غرب در شرایطی که دانشمندان هسته‌ای را ترور می‌کنند، گفت: مذاکره یک موضوع کاملاً دیپلماتیک است و کشوری که می‌خواهد به اهداف خود برسد حتماً باید اهل مذاکره و دیپلماسی باشد، اما بحث این است که مذاکره در چه زمانی، با چه کسی، با چه شرایطی و با چه پیش‌شرط‌هایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اصل مذاکره نباید مذمت قرار بگیرد، بلکه شیوه مذاکره، روش مذاکره، شرایط مذاکره و زمان مذاکره باید اهمیت داشته باشد، اما مذاکره‌ای که نتیجه آن سازش، تسلیم شدن و ذلت یک ملت باشد، هیچ عاقلی چنین مذاکره‌ای را نمی‌پذیرد و زیر بار چنین مذاکره‌ای اصلاً نمی‌رود؛ بنابراین بحث شهادت‌ها می‌خواهد باطن خبیث دشمنان ملت ایران را مشخص کند که در منطقه و در جهان حضور دارند، البته همه دنیا دشمن ملت ایران نیستند، اما به طور کلی موضوع شهادت می‌خواهد باطن واقعی آمریکا، اسرائیل و منافقین را به شهادت برساند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران یک ملت صاحب اندیشه و تفکر است که از تمدن و اقتدار برخوردار بوده که ترورهای کور و تلاش‌های مذبوحانه که هیچ ارزش نظامی در دنیا ندارد، راه ما را هموارتر می‌کند و اثری بر عزم ملت ایران ندارد.

وی یادآور شد: اینکه دشمن دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کند به این خاطر است که علم تولید قدرت می‌کند؛ لذا اگر امروز در منطقه نفوذ داریم این نفوذ محصول علم و دانش است و دشمن از علم و دانش ملت ایران می‌ترسد، اما با این ترورها راه به جایی نخواهند برد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: البته ملت ایران از انتقام سخت دست نخواهند کشید و این انتقام با صبر، شجاعت و تدبیر تحقق خواهد یافت و به زودی به اهداف تعیین‌شده دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تویسرکانی ترور نماینده ولی فقیه در بسیج نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این باره به ایسنا، گفت: وجود رودخانه، سد و محصولات و فراورده‌های کشاورزی، لبنی و دامی از جمله ظرفیت‌هایی است که برای گردشگری در آن منطقه وجود دارد.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که دزپارت یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود، بیان کرد: با هدف تقویت گردشگری و بهسازی فضا‌ها و محوطه‌های گردشگری شهرستان، چندین طرح در حوزه روستایی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری صنایع‌دستی تعریف کرده‌ایم.

او با تاکید بر استمرار کار در حوزه آموزش افزود: اگرچه در سال گذشته بیش از ۵۰ دوره آموزشی با رویکرد تقویت جامعه روستایی و گردشگری در روستا‌های سطح استان برگزار شد که بخش قابل توجهی از آنها در حوزه شهرستان دزپارت بود، اما این موضوع باید تداوم داشته باشد که به صورت جدی آن رادنبال خواهیم کرد.

ارسطوزاده بیان کرد: برای این‌که جامعه محلی و روستایی برای در دست گرفتن مدیریت و تدبیر گردشگری در ابعاد محلی آماده شود، مستلزم این است که مدیران شهرستانی و ترجیحا بخشداران و دهیاران و نیز شورا‌های روستا‌ها در حوزه گردشگری وارد عمل شوند.

او با اشاره به این‌که بعد از آموزش جامعه محلی، روستا‌هایی که قابلیت گردشگری دارند باید در این زمینه ورود کنند افزود: برای این که اختیار و تدبیر مدیریت امور گردشگری به دهیاران و شورا‌ها واگذار شود، سازوکاری با اداره‌کل امور روستایی تدوین شده است. ضمن این‌که بخش زیرساخت‌ها نیز از راه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت پیش می‌رود.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید