Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به کارشناسان هسته ای و مسئولان بلند پایه در رآکتورهای هسته ای دیمونا هشدار داده اند که از بیم هر گونه عملیات انتقامجویانه از سوی ایران در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده اقدامات امنیتی روزانه خود را افزایش داده و هوشیار باشند.

رادیو کان رژیم صهیونیستی گزارش داد: از یکی از دانشمندان هسته ای دیمونا خواسته شده از تردد در یک مسیر خودداری کند و مسیر خود را عوض کند و از تردد در مسیرهایی که می تواند به کنترل وی منجر شود، خودداری کند، همچنانکه به این دانشمند درباره بازکردن بسته های مشکوک و توجه به حوادث غیرعادی هشدار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این رسانه صهیونیست؛ مسئولان امنیتی این رژیم به این دانشمند هسته ای اعلام کرده اند بعید نیست نهادهای اطلاعاتی ایران فعالیت های وی را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی کنترل کنند.

رادیو کان گزارش داد: مسئولان امنیتی اسرائیل نگران هر گونه عملیات احتمالی ایران برای هدف قرار دادن گردشگران اسرائیلی در کشور های عربی خلیج فارس به ویژه در امارات و بحرین هستند که به تازگی توافق عادی سازی روابط خود با اسرائیل را امضا کردند.

این در حالی است که مقامات صهیونیست روز گذشته نسبت به مسافرت ساکنان اراضی اشغالی به برخی کشورهای جهان از جمله امارات و بحرین هشدار دادند و سطح آماده باش در سفارتخانه های خود در سراسر جهان را به دنبال ترور فخری زاده، افزایش داده اند.

کد خبر 5087524

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمونا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده فلسطین عراق ایران جو بایدن ترور دانشمندان هسته ای دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی سوریه افغانستان روسیه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری گزارش دادند که شمار کشته‌های حمله موشکی به پایگاه کرم ابو سالم به ۴ نفر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چهارمین نظامی این رژیم در حمله موشکی گردان‌های قسام به پایگاه نظامی کرم ابو سالم کشته شده است.

بنابر اعلام منابع عبری در این حمله در کل ۴ نظامی اسرائیلی کشته شدند و ۱۲ نظامی هم مجروح هستند.

این در حالی است که برخی منابع عبری روز گذشته از افزایش شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی در حمله راکتی قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم به پنج نفر هم خبر داده بودند.

در پی این رخداد منابع عبری از سانسور شدید اخبار تلفات نظامی صهیونیست ها در این حمله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

کد خبر 6098196 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح