Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-05@03:04:08 GMT

اجرای این بودجه یعنی «معجزه»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۰۷۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۰ با این کیفیت نمی تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگوی ویژه افزود: درآمد های دولت در لایحه بودجه سال آینده 840 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در حالی که 250 هزار میلیارد تومان آن واقعی است و روی بقیه نمی توان حساب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نمی توان پیش بینی کرد سال آینده بتوانیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت بفروشیم، اما در بودجه این عدد به عنوان منابع بودجه آورده شده است.
حاجی بابایی افزود: نوع تعیین حقوق و دستمزد نیز با این روند هر روز فاصله های طبقاتی را بیشتر می کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: افراد تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد حداقل حقوق را دریافت نمی کنند بنابراین افزایش 25 درصدی دریافتی آن ها مشکل را حل نخواهد کرد.
وی ادامه داد: در اصلاح ساختار بودجه پرداخت حقوق و دریافتی ها باید عادلانه شود.
او با بیان اینکه باهماهنگی دولت اصلاح ساختار بودجه را 90 درصد به پیش برده ایم افزود: هیچ راهی جز اصلاح کامل ساختار بودجه نداریم.
وی درباره درآمد حاصل حامل های انرژی و آب و برق گفت: عدد تبصره 14، 268 هزار میلیارد تومان شده است در حالی که ظرفیت بیش از 300 هزار میلیارد تومان دارد.
حاجی بابایی افزود: باید نگاه ساختاری به حامل های انرژی و همزمان نگاه ویژه به سه دهک پایین جامعه داشته باشیم.
وی افزود: باید قیمت ها تغییر یابد و پلکانی شود و قیمت حامل های انرژی واقعی باشد. اما سه دهک پایین جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.
حاجی بابایی ادامه داد: همه درآمد های حاصل از حامل های انرژی وارد خزانه می شود، اما نوع هزینه ها باید اصلاح شود.

برچسب ها: بودجه ، برنامه و بودجه ، مجلس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kv2

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بودجه برنامه و بودجه مجلس هزار میلیارد تومان حامل های انرژی حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه