Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:25:03 GMT

برنامه پیروانی برای حفظ سلامت پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۱۳۰

برنامه پیروانی برای حفظ سلامت پرسپولیسی‌ها

در فاصله دو هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس به دنبال حفظ سلامت بازیکنان برای انجام این بازی تاریخی است.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که موفق شده به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اکنون در انتظار مشخص شدن تیم فینالیست از منطقه شرف آسیاست.

 

با این حال در شرایطی که کاروان پرسپولیس احتمالا روز ۲۴ آذر راهی دوحه شوند، رعایت پروتکل ضد کرونا در دستور کار این باشگاه قرار گرفته تا با حداکثر توان در این بازی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حال حاضر قادر به سود بردن از احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر در دیدار فینال نخواهد بود و بر این اساس آنها به دنبال حفظ سلامت دیگر بازیکنان هستند تا بیش از این دچار مشکل نشوند.

 

افشین پیروانی، سرپرست باتجربه و کارآمد پرسپولیس بر این اساس دستورالعمل جالبی را برای حراست مجموعه در محل تمرین این تیم در نظر گرفته است که طی آن حضور هیچ فردی خارج از مجموعه تیم در محل تمرین امکانپذیر نبوده و ممنوع است.

 

در این مدت حضور هواداران در محل تمرین حتی برای گرفتن عکس یادگاری و تشویق تیم نیز ممنوع بوده تا احتمال شیوع کرونا و بیماری به بازیکنان و اعضای تیم کاهش یابد.

 

پرسپولیس روز ۲۹ آذر در دیدار فینال به مصاف تیم شرقی حاضر در‌ این مرحله قرار خواهد گرفت.

افشین پیروانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!