Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتفد است مدیران نشریه «فرانس فوتبال» تصمیمی عجولانه برای عدم اهدای توپ طلا در سال جاری گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته فصلی فوق‌العاده را با بایرن مونیخ سپری کرد و 55 گل در 47 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به ثمر رساند و نقش بسزایی در کسب سه‌گانه قهرمانی باواریایی‌ها داشت، به ادعای بیشتر کارشناسان بخت اول کسب توپ طلا بود، اما مجله «فرانس فوتبال» به خاطر شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت در سال 2020 بهترین بازیکن جهان را انتخاب نکند و تنها  به معرفی تیم منتخب سال اکتفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اروپا اما تلاش‌های این مهاجم لهستانی در فصل گذشته را به رسمیت شناخت و اخیراً او را به‌عنوان مرد سال یوفا معرفی کرد.

لواندوفسکی 32 ساله در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: این «فرانس فوتبال» بود که باید تصمیم می‌گرفت که امسال توپ طلایی وجود نداشته باشد، اما شاید آنها خیلی زود تصمیم گرفتند، چون برای هر جایزه دیگری توسط هر نهادی تصمیم‌گیری شده است. بنابراین بسیاری از بازیکنان، مربیان و روزنامه‌نگاران می‌دانند که فصل گذشته بهترین فصل من بود. ما کاری راذ که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و فصلی تماشایی بود. خیلی خوشحالم که همه هم اینطور فکر می‌کنند. دریافت چنین جایزه‌هایی هم زیبا و فوق‌العاده است. این را می‌دانم که هر جایزه انفرادی به تیم هم تعلق دارد. کارِ تیم بدون مهاجم سخت می‌شود، اما مهاجم بدون تیم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

مهاجم لهستانی سرخپوشان مونیخی که فصل گذشته با بایرن سه‌گانه قهرمانی را تجربه کرد، درباره صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان شدیم، اما کسب این جام برای یک بار کافی نیست. ما همچنان تشنه قهرمانی در این تورنمنت هستیم. می‌خواهیم طعم قهرمانی در اروپا را در ورزشگاه مملو از هواداران‌مان بچشیم. شاید در پایان این فصل شادی دوچندانی داشته باشیم.

وی همچنین درباره فشردگی بازی‌ها تأکید کرد: پس از پایان فصل گذشته، ما فرصت کمی برای آماده‌سازی خود برای فصل جدید داشتیم و در این فرصت کم خیلی خیلی سخت است که بدن‌تان را آماده کنید و این در مورد تمامی بازیکنان و تمامی تیم‌ها صدق می‌کند. مقایسه این فصل با فصل گذشته یا فصل آینده اصلاً امکان‌پذیر نیست. این فصل واقعاً دشوار است. ما باید بازی‌های زیادی انجام بدهیم و در این دوران سخت (به خاطر شیوع ویروس کرونا) باید در بازی‌های اروپایی هم شرکت کنیم.

رؤیای مدافع بایرن مونیخ برای بازی در منچستریونایتد

لواندوفسکی ادامه داد: در این شرایط باید به بدن‌تان هم فکر کنید و اینکه در ماه مارس به لحاظ فیزیکی در چه وضعیتی خواهید بود. آیا زمانی که بازی‌های مهم فرا برسند، آماده خواهیم بود؟ به هر حال ما فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستیم و باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.

مهاجم لهستانی سرخپوشان مونیخی این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و در 14 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 15 گل زده و پنج پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا روبرت لواندوفسکی مراسم توپ طلا بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا روبرت لواندوفسکی مراسم توپ طلا بایرن مونیخ مهاجم لهستانی فرانس فوتبال فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف بارسلونا‌ رفت و با نتیجه 4-2 برنده شد. در این بازی آرتم دووبیک اولین گل تیمش را به ثمر رساند و به آمار جالب توجهی رسید.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، در ابتدای فصل به عنوان مدعی جایزه کفش طلای لالیگا موسوم به پیچیچی کارش را آغاز کرد. او سال گذشته با 23 گل برای اولین بار به این جایزه دست پیدا کرده بود.

لواندوفسکی این فصل هم عملکرد خوبی داشته و با گلزنی در بازی امشب به آمار 17 گل زده رسید اما در صدر جدول گلزنان حضور ندارد؛ صدر در اختیار دووبیک است.

شماره 9 خیرونا با گل امشب به اولین بازیکنی تبدیل شد که در فصل جاری 20 گل زده و مدعی اول کسب جایزه پیچیچی است.

جلوتر از لواندوفسکی، جدی‌ترین رقیب حال حاضر دووبیک، جود بلینگام است که در بازی مقابل کادیز گل زد و اکنون 18 گله است.

ستاره خیرونا در حالی همچنان شانس اول کسب جایزه پیچیچی است که هم بلینگام و هم لواندوفسکی امشب موفق به گلزنی شدند اما فاصله بین ستاره‌های رئال مادرید و بارسلونا با شماره 9 شگفتی ساز این فصل، ثابت باقی ماند.

جدول گلزنان فصل 24-2023 لالیگا

آرتم دووبیک (خیرونا) 20

جود بلینگام (رئال مادرید) 18

روبرت لواندوفسکی (بارسلونا) 17

الکساندر سورلوث (ویارئال) 18

آنتی بودیمیر (اوساسونا) 15

بورخا مایورال (ختافه) 15

آلوارو موراتا (اتلتیکو) 14

گورکا گوروزتا (اتلتیک بیلبائو) 14

آنتوان گریزمان (اتلتیکو) 13

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید) 13

هوگو دورو (والنسیا) 13

دیگر خبرها

  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند