Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@03:57:21 GMT

استاندار تهران: بازار از فردا باز است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۴۲۹

استاندار تهران درباره فعالیت بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین گفت: این اماکن نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه دو مجاز به فعالیت خواهند بود. ناطقان: انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه فعالیت مشاغل و کسب و کار‌ها از روز شنبه اظهار کرد: از فردا مشاغل گروه ۲ نیز می‌توانند علاوه بر گروه ۱ فعالیت داشته باشند و تمام شغل‌های آمده در این گروه شامل مجوز فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران درباره فعالیت بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین گفت: این اماکن نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه دو مجاز به فعالیت خواهند بود.

گفتنی است مشاغل گروه ۲ شامل مراکز خرید، پاساژ ها، فروشگاه‌های فرش، مواد غیر غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه ها، مساجد و مصلی ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، فرش موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار آجیل می‌شود منبع: انتخاب برچسب ها: استاندار تهران ، بازار ، تهران ، بازگشایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استاندار تهران بازار تهران بازگشایی استاندار تهران مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار استان‌ها که امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و از طریق ارتباط تصویری در تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه کارگروه تنظیم بازار در ایام عید، با نظارت مستمر و پیوسته، خدمات دولت را به کام مردم شیرین کند؛ گفت: برخورد قاطع و اعمال جریمه برای کسانی که در روند خدمات دهی مطلوب به مردم خلل ایجاد می‌کنند جرایم را به حداقل می‌رساند.

دکتر اسدالله عباسی افزود: استاندار اختیار دارد در صورت کمبود مرغ و گوشت در ایام تعطیلات نوروز، گوشت منجمد و دام زنده به استان وارد کند تا قیمت در داخل استان متعادل شود.

وی اضافه کرد: سهمیه گوشت منجمد گیلان در این ایام، ۱۰۰ تن در نظر گرفته شده که از این مقدار، ۵۰ تن سهم شهرستان‌ها است که ۳۵ تن از این میزان توزیع و ۱۵ تن دیگر هم به زودی توزیع می‌شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه هم اینک در استان، مرغ گرم با قیمت ۷۷۰ تا ۸۰۰ هزار ریال در بازار عرضه می‌شود، بر ادامه روند کنترل بر قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: طبق گزارشات دریافتی، ۲۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

دکتر عباسی با اشاره به افزایش مصرف مرغ در گیلان در ایام عید به دلیل گردشگر پذیر بودن این استان، افزود: اگر در استان به گوشت مرغ بیشتری نیاز داشتیم، می‌توانیم با تهیه مرغ منجمد کمبود را جبران کنیم، سهمیه مرغ منجمد استان ۴۰۰ تن است که از این مقدار ۵۰ تن تاکنون توزیع شده و ۳۵۰ تن نیز در روز‌های آینده توزیع خواهد شد.

وی در مورد توزیع شکر مورد نیاز و به میزان کافی در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: هم اینک قیمت شکر بسته بندی شده در استان با قیمت‌های ۳۴۰ هزار ریال، فله ۲۸۰ هزار ریال و عمده ۲۵۵ هزار ریال عرضه می‌شود.

استاندار گیلان گفت: در این روز‌ها باید میوه شب عید شامل سیب و پرتقال با حداقل قیمت و با کیفیت مطلوب به مردم عرضه شود و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها با تلاش و نظارت روزانه فرمانداران، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه نظارت بر نانوایی‌ها تایمین شود تا در تعطیلات نوروز و روز‌های جمعه که مصرف نان افزایش می‌یابد سهمیه آرد متناسب با میزان پخت در اختیار نانوایی‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر نمایشگاه عرضه کالا بهاره با استقبال مردم مواجه شود می‌توان زمان برگزاری آن را تمدید کرد، اما بر قیمت‌ها نظارت شود تا کالا‌ها با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار و با کیفیت بالا در این نمایشگاه‌ها عرضه شود.

استاندار تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز کشیک بانک‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان مشخص شود تا مردم در این ایام با مشکل مواجه نشوند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۱ هزار غرفه برای فروش در تهران
  • ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران توزیع می شود
  • تاکید استاندار تهران بر توزیع بیشتر گوشت تنظیم بازار
  • واکنش استاندار تهران به صفوف غرفه‌های عرضه گوشت تنظیم بازار
  • افزایش ۲۰۰ تُنی گوشت قرمز در استان تهران عرضه را تسهیل می‌کند
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد
  • نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران
  • قیمت این روزهای یک سین از هفت سین در خراسان شمالی
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • نظارت بر بازارهای شب عید در چهارمحال‌وبختیاری