Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@09:55:48 GMT

آدولف هیتلر بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۵۲۸

آدولف هیتلر بازگشت

این نامزد پیروز گفته بر خلاف هیتلر هیچ قصدی برای جاه طلبی و سلطه بر جهان و حتی فتح "اوشانا" ندارد. خبر پیروزی آدولف هیتلر در انتخابات محلی نامیبیا بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و  رسانه های جهانی به ویژه در رسانه های آلمانی داشته است.

سیاستمداری به نام "آدولف هیتلر اونونا" در انتخابات شوراهای محلی در کشور نامیبیا به پیروزی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از "بیزنس اینسایدر"، سیاستمداری به نام "آدولف هیتلر اونونا" از طرف حزب حاکم "سوآپو" نامیبیا با کسب 1961 رای کرسی شورای حکومتی منطقه "اوشانا" در نامیبیا را به دست آورده است. در منطقه اوشانا 5 هزار نفر جمعیت سکونت دارند و این نامزد انتخاباتی توانسته 85 درصد مجموع آرای مردم محلی خود را کسب کند.

این سیاستمدار نامیبیایی گفته است بر خلاف اسمش، هیچ قصدی برای جاه‌طلبی و سلطه بر جهان و یا حتی فتح اوشانا ندارد. او درباره اسمش به روزنامه "بیلد" آلمان گفت: پدربزرگم این اسم را روی من گذاشت. او احتمالا نمی‌دانست آدولف هیتلر چکار کرده است."

نامیبیا پیشتر مستعمره آلمان بوده و نام‌های آلمانی به عنوان میراث فرهنگی دوران استعمار در این کشور رواج دارد.

 این کشور که در جنوب غرب آفریقا واقع شده در سال 1990 به پس از دهه‌ها مبارزه مسلحانه علیه سلطه دولت آپارتاید آفریقای جنوبی، به استقلال کامل دست یافت.

در اوایل سال جاری میلادی دولت نامیبیا پیشنهاد جبران خسارت آلمان برای قتل عام دهها هزار بومی در ابتدای قرن بیستم را رد کرد.  بین سالهای 1904 تا 1908 اشغالگران آلمانی هزاران نفر از جمعیت بومی نامیبیا را قتل عام کردند.

خبر پیروزی نامزدی به نام آدولف هیتلر در انتخابات محلی نامیبیا بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و  رسانه های جهانی به ویژه در رسانه های آلمانی داشته است.

در سال 2013 نیز نامزدی فردی به نام "آدولف لو هیتلر" در انتخابات شوراهای محلی ایالت "ماگالایا" هند، خبرساز شده بود.

منبع: عصر ایران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آدولف هیتلر قیمت انتخابات پیروزی آدولف هیتلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • دستگیری دانشجوی معترض آلمانی به جرم مخالفت با نسل کشی در غزه
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!