Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهان نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با تهران پرس، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر حمله هوایی به فرماندهان سپاه قدس در مرز سوریه و عراق گفت: پس از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا برای تحت الشعاع قرار دادن، اقدام تروریستی موساد یک خبر جعلی را بر خروجی رسانه های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهان نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می شود.

این منبع آگاه در پایان اظهارات خود تاکید کرد: دشمن برای فرار از انتقام قطعی ایران، دست به سناریو سازی‌های متعددی میزند که خبر منتشر شده اخیر نیز در همین پازل تعریف میشود. شاید لازم باشد بار دیگر یادآوری کنیم که انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده قطعی است و این سناریو سازی ها در انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه