Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار کرد: امروز از حضور دانشمند برجسته وزارت دفاع، عارف، یک سرمایه گران سنگ، دانشمند خدمتگزار به ولایت و امامت و ملت منشأ خیر و برکات فراوانی در کشور بود، محروم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنین سرمایه‌های ارزشمندی را نباید به این آسانی از دست داد زیرا این افراد ستون‌های عزت و شرافت هستند.

رشد علمی کشور متوقف نشود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمایت از محققان و دانشمندان را در عرصه‌های علمی مهم برشمرد و گفت: رشد علمی کشور نباید متوقف شود و جوانان و نوجوانان باید در علم و دانش پیشرو باشند و مهارت، تخصص مربوط تکنولوژی‌های روز دنیا را فراگیرند.

دری نجف آبادی گفت: سراسر ایران باید در زمینه‌های علمی، اخلاقی، جهاد و اجتهاد پیشرو باشد.

به گفته وی تمام ملت باید بسیج علمی داشته باشند و در راه مبارزه همه‌جانبه با تمامی امور از جمله کرونا و صهیونیست و دشمنان بسیج شوند و علم و دانش را به شکل جهادی دنبال کنند.

نقش شهید فخری زاده در تولید تشخیص کرونا

امام جمعه اراک با اشاره به اقدامات شهید فخری زاده در تولید کیت‌های تشخیص کرونا عنوان کرد: این شهید والامقام در این عرصه نقش آفرین بوده است.

جامعه بین‌المللی نسبت به ترور شهید فخری زاده پاسخگو باشند

دری نجف آبادی با بیان اینکه شهید فخری زاده همانند شهیدان سلیمانی و ابومهدی بسیار گرامی است، گفت: این شهید در سالروز شهادت شهید شهریاری به شهادت رسید و می‌توان گفت یک شهریاری دیگر به دست جنایتکاران به مظلومانه ترین روش شهید شد و نباید خون وی پایمال شود و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید این خشونت ضد انسانی و ضد بشری را پیگیری کنند و مراکز بین المللی باید پاسخگوی این جنایت باشند.

وی عنوان کرد: کشور با پیشرفت در زمینه‌های علوم حساس به موفقیت دست پیدا می‌کند و با مونتاژ خودرو آباد نمی‌شود.

بودجه ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد / لزوم توجه به منابع درآمدی

خطیب جمعه اراک با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شده است، گفت: بودجه کشور با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین می‌شود و باید کاری انجام داد تا از وابستگی به نفت کاسته شود و از طرفی باید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد تا تولیدات افزایش پیدا کند و دولت به معنای واقعی کوچک شود.

دری نجف آبادی تصریح کرد: سرمایه‌های بالقوه کشور باید به بالفعل تبدیل شود و ظرفیت‌های بسیاری در استان وجود دارد.

کرونا تمام نشده است / لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

وی ضمن تشکر از همکاری اصناف و مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی دو هفته گذشته عنوان کرد: مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری خوبی داشتند و اکنون به وضعیت نارنجی مواجه با کرونا رسیدیم.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: نباید فکر کنیم که کرونا بهتر اتمام رسیده است زیرا کوچک‌ترین سهل انگاری به بدتر شدن اوضاع دامن می‌زند.

وی گفت: همچنان فاصله گذاری اجتماعی را باید در سطح جامعه رعایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تالاب میقان اراک گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات این ویروس در واحدهای مرغ داری گزارش نشده است و باید مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه از اهمیت ویژه ای در رشد و پیشرفت کشور برخوردار هستند.

کد خبر 5087552

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله دری نجف آبادی خطبه های نماز جمعه اراک محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر بارش باران شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف شهید فخری زاده دری نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است. به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌های حوزه حفظ حقوق بیت‌المال وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از چند مجموعه مشاهده شد در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده است، بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند، گفت: بی‌توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست. مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آنها تنظیم کند.

فرجی‌برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی مؤثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابر این می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

کد خبر 6088518

دیگر خبرها

  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل