Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@06:30:34 GMT

رسوایی جنسی ستاره تیم سرشناس فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۹۲۹

رسوایی جنسی ستاره تیم سرشناس فوتبال

خسه رودریگز محصول آکادمی فوتبال رئال است و فصل 14-2013 پدیده کهکشانی ها بود. او که مورد اعتماد کارلو آنچلوتی قرار داشت، بارها توانست ارزش هایش را به اثبات برساند اما دقیقا در روزهای اوجش، با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و پس از بازگشت دیگر بازیکن سابق نبود. حواشی فراوان در زندگی خارج از فوتبال او نیز مزید بر علت شد تا خسه سال 2016 رئال را به مقصد پی اس جی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

پاریسی ها 25 میلیون یورو برای خسه هزینه کردند اما او نتوانست رضایت کادر فنی را جلب کند و در سال های اخیر برای تیم هایی مثل لاس پالماس، استوک سیتی و بتیس به صورت قرضی بازی کرده است. خسه تابستان به پی اس جی برگشت ولی در روز آخر نقل و انتقالات بود که قرضی راهی اسپورتینگ لیسبون پرتغال شد.

دوران قرضی او در اسپورتینگ هم بی فایده بود و باشگاه پرتغالی قرارداد او را فسخ کرد و خسه پس از چند ماه خانه نشینی به تمرینات پیش فصل پی اس جی بازگشت. 

او در ابتدای فصل و به دلیل ابتلای انبوهی از بازیکنان اصلی پی اس جی به کرونا شانس بازی مقابل لانس را پیدا کرد در نهایت ماندنی شد هرچند جزو بازیکنان ثابت محسوب نمی شود.

 

 

 

 

اخیرا حضور خسه در جشن تولد نامزدش در جزایر قناری بدون رعایت اقدامات ایمنی خبرساز شده بود و هفته پیش رسانه ها حبر از خیانت او به نامزدش تنها یک روز پس از جشن تولد او دادند.

طبق ادعای آاس، باشگاه پی اس جی از حواشی غیرورزشی خسه به ستوه آمده و اعتقاد دارد که این بازیکن در حال ضربه زدن به نام و اعتبار باشگاه است. پی اس جی به شکل جدی به اخراج خسه فکر می کند.

هرچند خسه شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی رسما از نامزدش عذرخواهی کرد اما او احتمالا همین ژانویه قراردادش با پی اس جی فسخ خواهد شد و باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 رسوایی جنسی خسه رودریگز رئال مادرید پاری سن ژرمن محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است