Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا گفت: موسوی شاخصه هایی دارد که او را به یکی از بهترین های جهان تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم معارفه و نشست خبری تیم باشگاه پیاچنزای ایتالیا با حضور سرمربی و ستاره ایرانی این باشگاه برگزار شد و لورنزو برناردی و سید محمد موسوی، مدافع ایرانی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورنزو برناردی، سرمربی پیاچنزا ایتالیا در این نشست خبری درخصوص حضور سید محمد موسوی در این تیم اظهار داشت: نام موسوی در تاریخ والیبال جهان ثبت شده است. او سابقه حضور در مسابقات آسیایی و المپیک را دارد و بسیار به تیم ملی کشورش کمک کرده است.

وی ادامه داد: شاخصه های فنی او برای همه آشکار است و او را به یکی از بهترین مدافعان سرعتی حال حاضر جهان تبدیل کرده است. سید در بخش هجومی و تدافعی بسیار توانمند بوده و می تواند به تیم کمک کند. موسوی در بازی روز شنبه برای ما به میدان رفت و روحیه بالایی داشت؛ این نکته مثبتی به شمار می رود، چون بازیکنان کمی چنین شرایطی دارند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!

روزنامه هفت صبح در حاشیه دادگاه تتلو نوشته است: این بار عکس‌های دادگاه تتلو یک تفاوت اساسی با دادگاه جلسه قبل نشان می‌داد اینکه دیگر خبری از ریش نسبتا انبوه و مو‌های دوباره درآمده نبود و امیرحسین مقصودلو با سر و رویی تراشیده در برابر قاضی افشاری ظاهر شد. 

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت ظاهری تتلو را به قبل از دوران بازداشت به تغییر محل زندانی شدنش ربط می‌دهند و می‌گویند احتمالا او تا زمان رسیدن دادگاه اول در بازداشتگاه بوده و هنوز به امکانات بند دسترسی نداشته است، اما قبل از دادگاه تازه به بند رفته و آنجا امکان اصلاح سر و صورتش را پیدا کرده است.

نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد، اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود

tags # امیر تتلو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر