Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه با اعلام این خبر گفت: فعالیت مشاغل گروه های یک و ٢ در شهرهای با وضعیت نارنجی این استان مانند تهران از شنبه ۱۵ آذر مجاز است.

وی افزود: زمانی که وضعیت کرونایی تهران از قرمز به نارنجی تغییر کرد یعنی فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ مجاز است.

محسنی بندپی اظهارداشت: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت پاساژها و مجتمع ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران اعلام کرد: واحدهای صنفی مستقر در پاساژها و مجتمع هلی تجاری همانطور که در این ۲ هفته همکاری لازم را داشتند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آنها نباشیم.

وی یادآورشد: بر اساس شاخص ستاد ملی مدیریت کرونا، ابتلای هر چهار نفر در هر ١٠٠ هزار نفر وضعیت زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز شهرستان پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است و از همین رو فعالیت گروه های سه و چهار در این وضعیت ممنوع و گروه یک و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد دورکاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعالیت بازار و اماکن مذهبی نیز از ۱۵ آذر مجاز است، ادامه داد: بازار بزرگ تهران و پاساژ علاءالدین نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه ۲ می توانند فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا مشاغل گروه ۲ عبارت اند از: مراکز خرید، پاساژ ها، فروشگاه‌های فرش، فروشگاه های مواد غیر غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی ها، خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم تحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار آجیل.

برچسب‌ها ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران محدودیت های کرونا ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران محدودیت های کرونا اخبار کنکور محسنی بندپی مراکز فروش فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران