Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته دوم مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز مقابل میزبانش ملوان بندرانزلی با ۶ گل مغلوب شد.

این بازی به میزبانی ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد و افسانه إقبال ۳ گل، راضیه موسوی دو گل و هاجر شاه ملک پور دیگر گل ملوان بندرانزلی را وارد دروازه نماینده فارس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسو جواهری و کمک هایش ژاله طوفانپور و فاطمه سپهری قضاوت دیدار ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز را برعهده داشتند.

تیم قشقایی شیراز در هفته نخست این رقابت‌ها حضور نداشت و با خرید امتیاز تیم زاگرس شیراز زمینه حضورش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان مهیا شد.

نماینده فارس در هفته سوم این رقابت میزبان سارگل بوشهر خواهد بود.

قشقایی شیراز در گروه ب رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان با تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، قشقایی شیراز و سارگل بوشهر همگروه است.

پنج تیم شهرداری بم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان و همیاری ارومیه هم در گروه الف رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قشقایی شیراز لیگ برتر فوتبال شکست بانوان قشقایی برتر فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!