Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو ایوانکویچ و بازیکنان، مبالغ سنگینی را قرض کرده است و همچنین بدهی‌هایی هم به بازیکنان و مربیان خارجی دارد که شرایط مالی باشگاه را در آینده سخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو ایوانکویچ و بازیکنان، مبالغ سنگینی را قرض کرده است و همچنین بدهی‌هایی هم به بازیکنان و مربیان خارجی دارد که شرایط مالی باشگاه را در آینده سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: دادکان: نگذاشتند مدیرعامل پرسپولیس شومبا وجود اینکه باشگاه پرسپولیس با یک شرکت به عنوان کارگزار قرارداد همکاری دارد، اما مشکلات مالی فراوان باعث شده این باشگاه برای پرداخت برخی مطالبات خود، به قرض کردن پول روی بیاورد.

در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه، ١٣ میلیارد تومان از شرکتی قرض گرفته شد تا با درآمدی که باشگاه از طریق کارگزار داشت، تمام مطالبات ٨٠٠هزار یورویی برانکو پرداخت شود. حالا با حضور جعفر سمیعی هم همین رویه ادامه پیدا کرده است. از قرار معلوم کارگزار اعلام کرده به تعهدات خود عمل کرده و فعلا از پرداخت پول خبری نیست و به همین خاطر مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان، ١۵ میلیارد تومان از شرکتی به عنوان قرض تامین می‌کند تا پس از دریافت جایزه لیگ قهرمانان آسیا، بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.

البته این فقط بخش کوچکی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس است چرا که آن‌ها به زودی باید خود را برای پرداخت ٧٨٠ هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش و همینطور ۵٠٠ هزار یورو به ماریو بودیمیر آماده کنند.   منبع: پارس فوتبال لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس فیفا باشگاه پرسپولیس برای پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی