Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی قرار است میزبان یکی از سینوسی ترین تیم های فصل جاری لیگ برتر انگلیس باشد. 

دو تیم چلسی و لیدز یونایتد در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آخرین دیدار دو تیم مربوط به 8 سال قبل و آن مصاف یک طرفه الاند رود می شود؛ زمانی که فرانک لمپارد هنوز در زمین بازی می کرد و آبی ها 5-1 پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها بازیکن باقیمانده آن تیم رافا بنیتز، سزار آزپیلیکوئتا است. دفعه قبلی که لیدز یونایتد به استمفورد بریج آمد، 16 سال پیش بود. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه 5 دسامبر 2020/ 15 آذر1399 ساعت: 23:30 به وقت تهران تورنمنت: لیگ برتر انگلیس / هفته یازدهم/ فصل 21-2020 ورزشگاه: استمفوردبریج (لندن) داور: آقای کوین فرند استمفورد بریج / لندن

 

شرایط دو تیم چلسی و لیدز یونایتد

چلسی: فرانک لمپارد در حال گذراندن بهترین روز های خود روی نیمکت چلسی است. آبی های لندنی دیگر نشانی از آن تیم اول فصل که در دفاع کردن مشکل داشت ندارند و پشت سر هم در حال ثبت کلین شیت هستند. بزرگترین دلخوشی هواداران چلسی در این روز ها می تواند بازیکنان بسیار آماده این تیم در خط حمله باشد؛ تیمو ورنر و تامی آبراهام در فرم خوبی به سر می بردند و حالا اولیویه ژیرو هم به آن ها اضافه شده است. مهاجم فرانسوی در برابر سویا پوکر کرد تا لمپارد یک دغدغه شیرین برای انتخاب مهاجم ثابت تیم داشته باشد. تیم لمپارد می تواند با 3 امتیاز جدال با لیدز یونایتد همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و منتظر لغزش تاتنهام و لیورپول باشد. 

لیدز یونایتد: در سوی دیگر میدان، لیدز یونایتد با هدایت مارچلو بیلسا قرار گرفته است. ساکنین الاند رود تا پیش از بازی مقابل اورتون 3 هفته متوالی در کسب برد ناکام مانده بودند اما با شوت رافینیا توانستند تافی ها را شکست داده بدهند تا با روحیه خوبی به لندن سفر کنند. کالوین فیلیپس، ستاره تیم بیلسا هم پس از گذراندن به طور کامل مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و تاثیر بازگشت وی را میتوان در پاره شدن نوار شکست های لیدز یونایتد مشاهده کرد. جدال هافبک ملی پوش انگلیسی با ستارگان خط میانی چلسی قطعا ار جذابیت های دیدار فردا خواهد بود. 

ترکیب احتمالی

غایبان قطعی و احتمالی

پیش بینی هواسکورد

 چلسی 2-2 لیدز یونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)