Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:42:19 GMT

از رئال تا یوونتوس؛ زوج مهارنشدنی رونالدو-موراتا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۴۹۷

از رئال تا یوونتوس؛ زوج مهارنشدنی رونالدو-موراتا

رونالدو از بازی کنار آلوارو موراتا لذت می برد. این را آمارها نیز نشان می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو تشنه گلزنی است و زمانی که بازیکنی هم‌چون آلوارو موراتا در کنارش قرار می‌گیرد نتیجه خیلی مثبت می‌شود. هر دو بازیکن در 79دیدار هم‌بازی بوده‌اند (72 دیدار با رئال مادرید و هفت بازی با یوونتوس) و توانسته اند بیش از یک گل را در هر مسابقه به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

در مجموع موراتا و رونالدو 96 گل با هم به ثمر رسانده‌اند یعنی در هر بازی که کنار هم بودند، میانگین 1.21گل را به ثبت رسانده‌اند. آن‌ها البته در همه بازی‌ها گلزنی نکرده‌اند و مجموع عملکردشان چنین آماری را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

درخشش این زوج تحسین آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس را نیز در پی داشته است:« رونالدو و موراتا مهره های تضمینی ما هستند.»

 

زوج رونالدو و موراتا در 58 بازی گلزنی کرده اند و به عبارتی توانسته اند در 73.42 درصد دیدارها دروازه حریفان‌شان را باز کنند و تنها در21بازی ناکام بوده اند. در دیدارهایی که کنار هم بودند 72.15 درصد پیروزی (57 بازی)، 20.25 درصد تساوی (16 بازی) و 7.6 درصد شکست (شش بازی) را به ثبت رساندند. 

این آمار بیش‌تر به حضورشان در رئال مادرید برمی‌گردد اما در یوونتوس، تیم کنونی‌شان در هفت بازی توانسته اند 14 گل به ثمر برسانند. 

 

 

چلسی آلوارو موراتا کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی آلوارو موراتا کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم