Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و تدفین پیکر این استاد پیشکسوت حوزه علمیه قم، با حضور مراجع تقلید و علما و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، در این مراسم که آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و جمعی از علما، فضلا و شاگردان این استاد فقید حضور داشتند، نماز میت توسط آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اقامه شد و سپس پیکر حجت الاسلام جعفر الهادی در جوار کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین‌ جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه‌ علمیه قم روز گذشته در سن ۷۴ سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

مرحوم الهادی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گرانقدری را نیز به رشته تحریر درآورده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم علاوه بر تالیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری نیز به خارج از کشور داشت و در ترویج مکتب اهل‌بیت تلاش های فراوانی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حرم حضرت معصومه آیت الله اعرافی جعفر الهادی تدفین در حرم حضرت معصومه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود