Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@20:55:04 GMT

«کی‌ روش» گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۴۷۸۴

«کی‌ روش» گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، کارلوس کی روش سه روز پیش بعد از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت.

کی روش که به مدت هشت سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و دو بار متوالی با این تیم راهی جام جهانی شد، در کلمبیا کمتر از دو سال دوام آورد و بعد از دو باخت متوالی به اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی قطر، از تیم کلمبیا کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جدایی کی روش از کلمبیا، نام‌های مختلفی برای جانشینی وی در این کشور مطرح می‌شود. از سوی دیگر، خبرهایی درباره آینده این مربی پرتغالی منتشر می‌شود و نام او را به تیم‌های ملی مختلف برای سرمربیگری منتسب می‌کنند.

در تازه‌ترین و جدی ترین خبر در این مورد، یک روزنامه نگار شاغل در رسانه‌های پرتغال خبر داد که باشگاه الریان قطر خواهان به خدمت گرفتن کارلوس کی روش است.

«آگیره» سرمربی الریان از مدتها پیش اعلام کرده بود قصد ندارد در این تیم کار کند ولی مسئولان باشگاه او را متقاعد کردند که تا ماه دسامبر در الریان بماند تا آنها هم سرمربی جدید خود را انتخاب کنند.

«برونو آندراده» خبرنگار شاغل در روزنامه «ابولا» و سایت «گل» پرتغال ابتدا اعلام کرد الریان با پیشنهاد سالی ۵ میلیون دلار به دنبال جذب «آبل فریرا» بوده است اما فریرا از این پیشنهاد استقبال نکرده است.

این روزنامه نگار در ادامه در توئیتر خود نوشت: «بعد از فریرا مسئولان الریان روز گزینه‌های دیگر کار می‌کنند: کارلوس کی روش، ویتور پری را و وینچنزو مونتلا. اولین گزینه (کی روش) ممکن است به زودی جدی شود چون به تازگی کلمبیا را ترک کرده است.»

کارلوس کی روش سابقه سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی چون منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و ناگویا ژاپن را در کارنامه دارد اما بیشتر تمایل به کار در تیم‌های ملی داشته است.

هرچند بعید به نظر می‌رسد کی روش به پیشنهاد الریان پاسخ مثبت بدهد اما حضور او در فوتبال حاشیه خلیج فارس می‌تواند به جذابیت بیشتر لیگ ستارگان قطر برای هواداران فوتبال ایران و بخصوص تقابلش با لژیونرهای ایرانی شاغل در قطر کمک کند.

نکته جالب توجه این است که شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس هم در تیم الریان حضور دارد؛ بازیکنی که برای نخستین بار توسط کی روش به اردوهای تیم ملی ایران دعوت شد اما در ادامه مورد غضب این مربی قرار گرفت و حتی باوجود درخشش در تیم پرسپولیس، راهی به اردوهای تیم ملی پیدا نکرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش کلمبیا الریان قطر شجاع خلیل زاده پرسپولیس کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت

با تداوم تنش‌ها در دانشگاه کلمبیا و ادامه حمایت دانشجویان از فلسطین، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در مقابل دانشجویان معترض کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که البته دانشجویان هم با توهین به او از خجالتش درآمدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، مایک جانسون، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که با رئیس دانشگاه کلمبیا ملاقات کرده و از او خواسته است تا برای رسیدگی به ناآرامی‌های دانشگاه اقدام فوری انجام دهد.

مایک جانسون پس از بازدید از دانشگاه کلمبیا، از مینوش شفیق رئیس این دانشگاه خواست که از سمت خود استعفا دهد.

جانسون در این کنفرانس مطبوعاتی افزود: ما درست قبل از اینکه روی پله‌های دانشگاه بایستیم، به طور مختصر با رئیس دانشگاه و مقامات ارشد او ملاقات کردیم. ما او را تشویق می‌کنیم که اقدام فوری انجام دهد و این موضوع را برطرف کند. تصور ما این است که آنها برای برقراری نظم در محوطه دانشگاه اقدامی نکرده‌اند.

سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: قصد من این است که پس از خروج از اینجا با رئیس جمهور جو بایدن تماس بگیرم و آنچه را که به چشم خود دیده‌ام با او در میان بگذارم و از او بخواهم اقدامی انجام دهد. اگر این اعتراضات در دانشگاه کلمبیا به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب‌ها متوقف نشود، گارد ملی برای کنترل شرایط روی کار خواهند آمد.

اما دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حین صحبت‌های جانسون او را با صدای بلند هو کردند و شعار سر دادند. 

معترضان شعارهای «آزاد، آزاد فلسطین» و «افشا، واگذار کن، ما متوقف نمی‌شویم، آرام نمی‌گیریم» سر می‌دادند. (این شعار آخر که اغلب در تظاهرات استفاده می‌شود، حقوق برابر و استقلال فلسطینی‌ها را مطالبه می‌کند، اگرچه در برخی موارد قصد دارد خواستار نابودی کامل رژیم صهیونیستی شود.)

گریس، یک دانشجوی فارغ التحصیل به CNN  گفت:مایک جانسون باید "برود". اونجا اینجا آمده تا یک نمایش سیاسی راه بیندازد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از سازمان ملل تا «آلما ماتر»؛ ۱۵ دقیقه تا آزادی غزه!
  • (ویدئو) چرا اعتراضات دانشگاه کلمبیا می‌تواند آپارتاید اسرائیل را از جا برکند؟
  • دستگیری استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا نماد سیاست سرکوب سیستماتیک در غرب است
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری