Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترورهای مشکوک در خیابان‌های شهرهای صهیونیست‌نشین احساس ناامنی را در میان اشغالگران قدس به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند یک مرد میانسال در یکی در خیابان شماره 40 شهر اللد به ضرب گلوله افراد ناشناس از پای در آمد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

این رسانه ها افزودند این فرد 45 ساله بوده و حدود ساعت 22  و 55 دقیقه جمعه شب در حالی که در خودروی خود در حال رانندگی بود به ضرب گلوله کشته شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد تسویه حساب های شخصی علت این ترور بوده و فرد قربانی در زمانی که پشت چراغ قرمز ایستاده بود به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد در حالی  که ضاربین به سرعت از محل متواری شدند.‎

گفتنی است این تنها اقدام به قتلی نیست که پنج شنبه در فلسطین اشغالی به وقوع پیوست و به اعتراف رسانه های رژیم صهیونیستی چند مورد دیگر نیز به وقوع پیوسته که به زعم پلیس این رژیم همگی به دلایل جنایی صورت گرفته است.

مدتی است که رژیم صهیونیستی شاهد نا امنی های زیادی است که به گفته کارشناسان یکی از دلایل آن ناهمگونی شدیدی است که جامعه صهیونیستی از آن رنج می برد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دهها موشک به جولان اشغالی خبر دادند.

منابع خبری به برخاستن دود بر اثر شلیک دهها موشک شلیک شده از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی اشاره کردند.

پیش از این، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در موج دوم حملات سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این حملات به دنبال ارتکاب جنایت رژیم صهیونیستی در میس الجبل در جنوب لبنان انجام می‌شود که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 6097472

دیگر خبرها

  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی