Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود ذوب آهن بگذرد و با هفت امتیاز در رده پنج قرار بگیرد.

ستاره بی بدیل صنعت نفت در این فصل طالب ریکانی بوده است. کاپیتان سی ساله آبادانی ها با وجود پیشنهاداتی که داشت مانند اکثر ستاره های تیم نفت را ترک نکرد و ماند تا تیمش را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین چهار هفته هم درخشش فوق العاده ای داشته و به نوعی بهترین بازیکن لیگ بوده است.

صنعت نفت در این فصل چهار گل زده که هر چهار گل در نیمه دوم و همگی توسط ریکانی زده شده است. ستاره صنعت نفت سه گل از چهار گل خود را از روی نقطه پنالتی زده اما ۲ پنالتی را خودش گرفته است. او تنها نتوانست به پرسپولیس گل بزند و در الباقی بازی ها مقابل پیکان، شهرخودرو و ذوب آهن موفق به گلزنی شده و حالا در کنار گادوین منشا آقای گل لیگ بیستم است.

این ستاره بندرماهشهری سابقه ۲ بار حضور در صنعت نفت به مدت ۲ سال را داشته و حالا هم ۲ سالی است که دوباره به این تیم برگشته تا به نوعی در آستانه هفتمین سال حضور در صنعت نفت باشد. او پیش از این برای تیم های استقلال خوزستان، سپاهان، استقلال اهواز و فولاد خوزستان بازی کرده است.

باید دید ریکانی و صنعت نفت تا کجا می توانند به این درخشش ادامه دهند.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان خوزستان صنعت نفت آبادان خوزستان اخبار کنکور صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی با درخشش ارلینگ هالند و زدن ۴ گل، موفق به پیروزی ۵-۱ شد. آنها حالا با یک بازی نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در رتبه دوم ۸۲ امتیاز دارند و شانس اول قهرمانی هستند.

ارلینگ هالند در نیمه اول با دو گل از روی نقطه پنالتی و یک ضربه سر زیبا هت‌تریک کرد و در نیمه دوم هم با یک شوت فوق‌العاده توانست پوکر کند. ستاره نروژی پس از بازی درباره عملکرد خود و نمایش تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

او گفت:«من یک مربی نه‌چندان بد دارم که به من کمک زیادی می‌کند. به بازیکنان اطرافم نگاه کنید، این گل‌ها بدون آنها ممکن نیست. من سعی می‌کنم هر روز پیشرفت کنم. هنوز چند مشکل دارم و باید آنها را برطرف و پیشرفت کنم. فعلا باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و جلو برویم.

چهار فینال تا پایان فصل باقی مانده. سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی. هر چهار را می‌خواهیم. البته فعلا باید به آنها فکر نکنیم و روی فولام تمرکز کنیم.»

هالند سپس درباره آمار ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر و شانس بالا برای کسب مقام آقای گلی گفت:«۲۵ گل در لیگ برتر، بد نیست. از عملکرد خودم راضی هستم اما باید بیشتر پیشرفت کنم. می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم.»

هالند در حال حاضر با ۲۵ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او الکساندر ایساک از نیوکسل با ۲۰ گل است و سپس کول پالمر با عدد مشابه اما با گل‌های بیشتری از روی نقطه پنالتی در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر