Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،۳۰ آبان ماه امسال دو مرد جوان با مراجعه به پلیس سنندج به قتل خواهر سی و یک ساله شان به نام سرگل حبیبی اعتراف کرده و خودشان را تسلیم ماموران پلیس کردند.

آن دو برادر، خواهرشان را در اطراف یکی از روستا‌های سنندج با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند. این در حالی بود که در میان اهالی روستا شایعه شده بود که برادارن سرگل، سر او را بریده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان قتل سرگل حبیبی را تائید کرد

محمد جباری، دادستان سنندج ضمن تائید خبر قتل سرگل حبیبی گفت: «دو برادر انگیزه خود را از قتل خواهرشان مسائل حیثیتی عنوان کرده اند. اما این که گفته می‌شود مقتول را سر بریده بودند صحت ندارد و وی با ضربات چاقو از پا در آمده بود. مقتول متاهل و دارای دو فرزند است. بررسی انگیزه دقیق متهمان و زوایای پنهان پرونده در دستور کار قضائی قرار دارد.»

قتل سرگل حبیبی ناموسی بود

به گفته یک منبع مطلع محلی، سرگل حبیبی ساعت ۱۱ شب ۳۰ آبان ماه در منزل شخصی خود با فرد متاهل دیگری خلوت کرده بود که توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۵ سنندج در همان جا دستگیر شد. تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که آن مرد در سنندج سوپر مارکت دارد. همان شب همسر سرگل حبیبی با خانواده پدری او تماس و از آن‌ها خواسته است که به کلانتری بیایند و دخترشان را به خانه شان ببرند.

قاضی کشیک ساعات ۳ بامداد وی را به برادرهایش به نام‌های حسن و اسماعیل تحویل می‌دهد و آن‌ها نیز پس از تحویل گرفتن خواهر شان، یک ساعت بعد او را به محلی در چند کیلومتری سنندج برده و به طرز فجیعی به قتل رسانده‌اند.

این دو برادر پس از جنایت وحشتناک خودشان را به پلیس معرفی کردند و ادامه تحقیقات با بازداشت همسر سرگل و مرد خائن به پلیس تخصصی سپرده شده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس

tags # جواد عزتی ، الناز حبیبی ، شبنم قربانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو