Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا از داشتن بازیکنی مانند فیل فودن خوشحال است و او را آرزوی هر مربی ای می داند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فولام در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

شرایط آگوئرو بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب این است که او با ما تمرین می کند. خواهیم دید که او زود به میادین برمی گردد یا خیر. استرلینگ بازیکن بسیار مهمی برای ما است. فصل طولانی است. مشارکت او در منچسترسیتی خارق العاده بوده است و در آینده نیز همین طور خواهد بود. هر روز با بازیکنان صحبت می کنیم. من در کنار آن ها هستم و با آن ها زیاد صحبت می کنم.

 می خواهم 700 بازی دیگر نیز سرمربی باشم و بعد بازنشسته می شوم

فولام یک تیم دلگرم کننده است. از دیدن بازی آن ها و سبک بازی شان لذت می برم و آن ها با شکست دادن لسترسیتی در یک بازی خارج از خانه، نتیجه بزرگ و مهمی کسب کردند. بازی راحتی نیست. ما حریف فردای خود را به خوبی می شناسیم و بازی مهمی است. رسیدن به رکورد 700 بازی به عنوان سرمربی و با تعداد شکست های کم، خوب است. می خواهم این رکورد را با تمام بازیکنان و کارکنانی که در بارسا ب، بارسا، بایرن و اینجا داشتیم، قسمت کنم. ما با هم چیزهای خارق العاده ای ساختیم و امیدوارم که در آینده هم این کار را انجام دهیم. 700 بازی... می خواهم 700 بازی دیگر نیز سرمربی باشم و بعد بازنشسته می شوم.

شور و اشتیاق فودن را دوست دارم

ما بسیار خوشحالیم که فیل فودن از آکادمی همراه ما است و همچنین خوشحالیم که پیام خوبی برای کسانی که استعداد و اشتیاق دارند، می فرستد. چیزی که در مورد فودن دوست دارم، شور و اشتیاقش برای فوتبال بازی کردن است. تمام چیزی که در سر و در ذهنش دارد، این است که بازیکن بهتری شود و دستاوردهای بزرگی برای خودش، تیمش و تیم ملی اش کسب کند. تمرین دادن به بازیکنانی مانند او، رویای هر مربی ای است؛ به خاطر اشتیاقی که چنین بازیکنانی دارند. طبیعتاً وقتی سنت بالا می رود، کمی اشتیاقت را از دست می دهی اما او مانند یک پسربچه است. او وارد تمرینات می شود و اول از همه دنبال توپ می گردد. تمام چیزی که می خواهد این است که با هم تیمی های اش بازی کند، پاس بدهد و شوت بزند. رسیدن به رکورد 50 بازی در لیگ برتر، اولین دستاورد او خواهد بود اما در آینده خیلی بیشتر از این ها بازی خواهد کرد.

 قرارداد فرناندینیو؟ قراردادها به من ربطی ندارند و من در آن ها دخیل نیستم. من مدیر نیستم، من فقط سرمربی ام. او برای باشگاه مهم است و در بازی آخرش مقابل پورتو نشان داد که بااهمیت است. در این فصل به او خیلی نیاز داریم. در فصل قبل با توجه به مصدومیت ها، نیاز زیادی به فرناندینیو داشتیم. اکنون در پست او فقط دو نفر داریم. باشگاه در مورد قراردادش با او صحبت خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

لوکاس پودولسکی: منچسترسیتی خواهان جذبم بود، اما بازگشت به کلن را ترجیح دادم

رابونا زدن برناردو سیلوا در تمرینات منچسترسیتی / ویدیو

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم

سرمربی اینتر با وجود تساوی خانگی شاگردانش مقابل ناپولی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش پس از حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکومادرید، شب گذشته (یکشنبه) در  هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا و در دیداری خانگی مقابل ناپولی تن به تساوی یک - یک دادند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: کمی ناامیدی وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه روند بازی چگونه پیش ‌رفت.

وی افزود: ما مقابل مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا قرار گرفتیم و ناپولی کیفیت زیادی دارد اما متأسفانه یک اشتباه ساده‌‌لوحانه مرتکب شدیم که به قیمت از دست رفتن پیروزی بود. یان زومر هم نتوانست در آن صحنه واکنشی از خود نشان دهد. فکر نمی‌کنم بعد از 10 برد متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی از بازیکنان‌مان کنیم.

سرمربی اینتر که تیمش این فصل تنها مقابل اتلتیکومادرید و ناپولی در 15 دقیقه پایانی گل دریافت کرده است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در حال خروج از یک هفته دشوار هستیم. به بازیکنانم تبریک گفتم چون ساعت 5:30 صبح پنجشنبه از مادرید به خانه برگشتیم و یک روز و نیم فرصت داشتیم تا خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.

اینزاگی همچنین در تمجید از هواداران اینتر که پیش از این دیدار استقبال پرشوری از تیم‌شان کردند و با وجود حذف اینتر از لیگ قهرمانان بنری با عنوان «به شما افتخار می‌کنیم» به نمایش در آوردند، گفت: ما بیشتر از همه به خاطر هواداران‌مان ناراحت هستیم چون آنها با استقبالی که از ما داشتند ما را خجالت‌زده کردند و ما واقعاً می‌خواستیم پیروزی را به آنها تقدیم کنیم. ما پس از سوت پایان بازی به هواداران ادای احترام کردیم و فکر می‌کنم آنها از آنچه در زمین دیدند، خوششان آمد.

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر

وی تصریح کرد: این بازی ثابت می‌کند که هر هفته چیز جدیدی یاد می‌گیرید چون باید در دقیقه 81 روی آن کرنر بهتر عمل می‌کردیم. فکر می‌کنم اتفاقی که افتاد این بود که بعد از تعویض‌های زیاد، در مورد اینکه چه کسی قرار بود ژسوس را یارگیری کند، سردرگمی به وجود آمد. به هر حال ما از آن درس خواهیم گرفت. شما همیشه می‌توانید از یک شکست چیز مثبتی به دست آورید و ما می‌خواستیم در اروپا به پیشروی‌مان ادامه دهیم اما اتلتیکومادرید از ما پیشی گرفت. این بسیار ناامیدکننده است اما لحظه‌ای قابل آموزش است.

اینزاگی که شاگردانش در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل جاری سری A با 14 امتیاز برتری صدرنشین هستند، در پایان خاطرنشان کرد 9 بازی دیگر باقی مانده که این یعنی 27 امتیاز و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم
  • محمد خدابنده‌لو: پرسپولیس واقعا تیم بزرگی است؛ فوتبال با کلاسی بازی می‌کنیم
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • جرارد پیکه: گواردیولا و آرتتا دو گزینه ایده‌آل برای جانشینی ژاوی هستند
  • قربانی: حضور در روسیه موجب پیشرفتم خواهد شد
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند