Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو و آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو +جزییات کامل ثبت نام خودرو (سایپا و ایران خودرو آبان ۹۹) ایران خودرو / لینک و شرایط ثبت‌ نام جدید قیمت انواع پراید دست دوم +جدول قیمت روز محصولات ایران‌خودرو +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت خودرو سایپا ایران خودرو خودرو سایپا قیمت خودرو قیمت روز خودرو شرایط فروش خودرو شرایط ثبت نام خودرو قیمت خودرو امروز قیمت خودرو چینی قیمت امروز خودرو قیمت روز خودروهای شاسی بلند قیمت خودروهای شاسی بلند قیمت خودرو ایرانی خودروهای شاسی بلند سهام عدالت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های چینی هوشمند و ارزان در راه است

شرکت چینی خودروهای الکتریکی اکسپنگ اعلام کرد که قصد دارد یک برند ارزان‌تر را راه‌اندازی کند و وارد یک بخش رقابتی بزرگ در میان رقابت شدید قیمت در صنعت خودروهای برقی شود.

به گزارش ایسنا، هی شیائوپنگ، مدیرعامل اکسپنگ در یک رویداد صنعتی در پکن اظهار کرد که مدل‌های این برند که قرار است در ماه آینده عرضه شوند، بین ۱۰۰ هزار یوان تا ۱۵۰ هزار یوان (۱۴ هزار تا ۲۱ هزار دلار) قیمت خواهند داشت. این در مقایسه با محدوده ۲۰۰ هزار  تا ۳۰۰ هزار یوان است که در آن سازندگان خودروهای برقی ممتاز معمولاً خودروهای خود را قیمت می‌دهند.

رقابت در بازار خودروهای برقی چین تشدید شده است زیرا شرکت‌ها برای کاهش قیمت‌ها رقابت می‌کنند و بی‌وای‌دی رهبر بازار دور عمیق‌تری از کاهش قیمت‌ها را رهبری می‌کند.

اکسپنگ که به‌طور متوالی مدل‌هایی را تحت این برند معرفی می‌کند که نامی از آن‌ها نبرده است و هر کدام دارای سطوح مختلفی از قابلیت‌های رانندگی هوشمند هستند. این برند جدید به ایجاد اولین خودروی رانندگی با کمک هوش مصنوعی برای جوانان اختصاص دارد.

طبق گزارش انجمن خودروهای مسافری چین، فروش خودروهای برقی با باتری در چین در دو ماه اول سال از ۲۰.۸ درصد در کل سال ۲۰۲۳ به ۱۸.۲ درصد کاهش یافت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لیست خودروهای وارداتی

دیگر خبرها

  • خودرو‌های چینی هوشمند و ارزان در راه است
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت بازاری تولیدات ایران‌خودرو +جدول
  • سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • ورود تانک چینی به ایران / عکس