Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد دیگر اهمیتی به حواشی دیدار قابل پورتو نمی‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پپ گواردیولا این هفته و در جریان دیدار منچسترسیتی مقابل فولام برای هفصدمین بار روی نیمکت مربیگری حضور خواهد یافت. حالا این سرمربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولام حضور یافته و ابراز امیدواری کرد در آینده به موفقیت های بیشتری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه شماره 700 در عرصه مربیگری: "700 بازی دیگر نیز سرمربی خواهم بود و بعد بازنشسته می شوم. انتظار این رقم را در مریبگری نداشتم و ثبت این تعداد شکست کم خوشحال کننده و متعلق به همه بازیکنان و کادرفنی در تیم دوم بارسا، تیم اصلی، بایرن و اینجا است. این رقم فوق العاده است، در کنار این گروه عملکرد فوق العاده ای داشته ایم و امیدوارم بتوانیم کارهای بیشتری در آینده انجام دهیم."

حواشی بعد از دیدار در لیگ قهرمانان مقابل پورتو: "من روی دیدار مقابل فولام تمرکز کرده ام و این بازی برایم مهم است. ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم که این هدف سیتی بود و حالا نوبت دیدار مقابل فولام است."

شرایط بازیکنان سیتی: "نقش آفرینی رحیم استرلینگ در این باشگاه فوق العاده بوده است. من هر روز با بازیکنان صحبت می کنم. استرلینگ، ناتان آکه، آیمریک لاپورته، کوین دی بروین، فران تورس و ایلکای گوندوغان همه می خواهند بازی کنند. سرخیو آگوئرو امروز در کنار ما در تمرینات سیتی شرکت کرد، اما در دیدار مقابل فولام قادر به بازی کردن نخواهد بود."

احتمال تمدید قرارداد فرناندینیو: "بستن قرارداد بخشی از وظایف من در باشگاه نیست، من فقط یک سرمربی هستم نه مدیر. اما حضور فرناندینیو برای این باشگاه مهم است و او آخرین بازی او مقابل پورتو اهمیت خود را نشان داد. ما در این فصل خیلی به فرناندینیو احتیاج داریم، اما باشگاه در مورد قرارداد او صحبت خواهد کرد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پپ گواردیولا فوتبال منچسترسیتی دیدار مقابل فولام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد