Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:06:43 GMT

تشریح جزییات فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۰۷۸

تشریح جزییات فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری فرحناز قائدامینی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان، فعالیت آموزشی مدارس در شهرستان‌های کیار و سامان که در وضعیت قرمز قرار دارند مدارس تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند فعالیت آموزشی به صورت "غیرحضوری" خواهد بود، اما مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال و روی نحوه فرآیند آموزش‌های غیرحضوری نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: هم‌چنین فعالیت آموزشی در مناطقی که زیرساخت‌های لازم برای آموزش غیرحضوری را ندارند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

قائدامینی تاکید کرد: در کلیه مدارس خاصه مناطق و شهرستان‌های با وضعیت قرمز با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان و عوامل اجرایی در مدارس، مسؤولیت آموزش محتوای آموزشی به دانش آموزان بر عهده معلم مربوطه بوده و مسؤولیت پیگیری و نظارت دقیق بر حسن اجرای فرآیند آموزشی و تربیتی دانش آموزان و همچنین حفاظت و حراست فیزیکی مدارس، بر عهده مدیران محترم مدارس می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش تعطیلی مدارس محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد

 به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس