Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@09:00:50 GMT

پیش بازی بایرن مونیخ - لایپزیش؛ جدال نابغه ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۰۹۴

پیش بازی بایرن مونیخ - لایپزیش؛ جدال نابغه ها

بایرن مونیخ و لایپزیش نبرد حساسی پیش رو دارند؛ بایرن مونیخ در صورت پیروزی می تواند فاصله اش را با رقبا بیشتر کند و لایپزیش با برد در این بازی، به صدر جدول خواهد رسید

در هفته دهم فصل 21-2020 بوندسلیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و لایپزیش مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و لایپزیش:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و لایپزیش تاریخ برگزاری: شنبه، 15 آذر 1399 (5 دسامبر 2020) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ بررسی وضعیت تیم های بایرن مونیخ و لایپزیش بایرن مونیخ و لایپزیش، تیم های اول و دوم بوندسلیگا در دیداری حساس و مهم به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با توجه به فاصله دو امتیازی میان دو تیم، این دیدار می تواند ارزشی فراتر از یک سه امتیاز ساده داشته باشد. بایرن مونیخ در صورت پیروزی، فاصله اش با رده دوم را بیشتر می کند و لایپزیش در صورت پیروزی به صدر خواهد رسید. تساوی نیز می تواند برای دورتموند، دیگر مدعی بوندسلیگا خبر خوبی باشد. جدال بایرن مونیخ و لایپزیش را می توان جدال نابغه ها نامید، نابغه هایی که کنار زمین تیم هایشان را هدایت می کنند. هانسی فلیک نیازی به تعریف ندارد. او با آرامش و تمرکز مثال زدنی اش، تمام افتخارات را برای بایرن مونیخ به دست آورده و قصد دارد دوباره این کار را تکرار کند. در آن سو، یولیان ناگلزمان 33 ساله روی نیمکت لایپزیش می نشیند که با وجود جوانی اش، خودش را به عنوان یکی از بهترین سرمربیان دنیا مطرح کرده و تیمش فوتبالی زیبا و تهاجمی ارائه می دهد. بایرن مونیخ با وجود بی رحمی در خط حمله، در فاز دفاعی با مشکلاتی روبرو است و لایپزیش امیدوار است از این راه به بایرن مونیخ ضربه بزند. دیدار بایرن مونیخ و لایپزیش می تواند حتی برای کسانی که هوادار بوندسلیگا نیستند هم جذاب باشد.

کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ

هانسی فلیک: انتظار دارم بایرن مونیخ در دیدار مهم برابر لایپزیش، بهتر از بازی های قبل باشد

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و لایپزیش

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، بواتنگ، آلابا، لوکاس هرناندز | خاوی مارتینز، گورتسکا | گنابری، مولر، کومان | لواندوفسکی 

لایپزیش (1-2-4-3): گولاچی | کوناته، اوپامکانو، هالشتنبرگ | زابیتسر، تایلر آدامز، کوین کمپل، آنخلینیو | انکونکو، دنی اولمو | یوسف پولسن

غایبان  بایرن مونیخ و لایپزیش

بایرن مونیخ: آلفونسو دیویس، یوسوا کیمیش، کورنتین تولیسو (مصدوم) یاشوا زیرکزی (احتمالی)

لایپزیش: بنیامین هنریکس، لوکاس کلوسترمان، کونراد لایمر (مصدوم) هوانگ هی چان (کرونا) موکلیه، سورلوت (احتمالی)

جایگاه  بایرن مونیخ و لایپزیش در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 7 1 1 31 13 18 22 2 لایپزیش 6 2 1 18 6 12 20 رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و لایپزیش

 

نیمی از شش دیدار اخیر دو تیم به تساوی انجامیده است بهترین بازیکنان بایرن مونیخ و لایپزیش از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی (8.28) روبرت لواندوفسکی (12) توماس مولر (6) لایپزیش آنخلینیو (7.54) آنخلینیو (4) دنی اولمو (4) نکات آماری بازی بایرن مونیخ و لایپزیش بایرن مونیخ در 20 بازی از 22 بازی اخیرش در بوندسلیگا پیروز شده است لایپزیش در 22 بازی از 24 بازی اخیرش در بوندسلیگا نباخته است بایرن مونیخ در 4 بازی خانگی اخیرش مقابل لایپزیش کلین شیت کرده است بایرن مونیخ در 9 بازی از 10 بازی اخیرش مقابل لایپزیش، شکست نخورده است پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 2-1 لایپزیش

نظرسنجی طرفداری به نظر شما در بازی بایرن مونیخ و لایپزیش چه نتیجه ای رقم می خورد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ و لایپزیش لایپزیش بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب تکلیف تیم دوم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ که در دیدار رفت به تساوی ۲-۲ رسیدند، چهارشنبه‌شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای صعود به فینال خواهند جنگید.

این بازی نکات بسیار زیادی دارد. مانند شکست‌ناپذیر بودن کارلو آنچلوتی برابر بایرن مونیخ و یا نمایش‌های خوب توماس توخل در بازی‌هایش با رئال مادرید.

اما یکی از قابل توجه‌ترین نکات را باید بر روی سکوها دید. دعوت رئال مادرید از الیور کان، مدیر سابق بایرن مونیخ، خبرساز شده است. چراکه بایرن مونیخ برای بازی رفت از اسطوره آلمانی دعوت نکرده بود و حالا حضور کان در یک بازی بایرن با دعوت تیم رقیب اتفاق جالبی است.

در صورت حضور در سانتیاگو برنابئو این همچنین برای اولین بار پس از ماه مه سال ۲۰۲۳ و اخراج کان از مدیریت بایرن مونیخ است که او یک بازی بایرن را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

نکته جالب دیگر این است که کان به‌عنوان یکی از منتقدان مدیریت بایرن مونیخ، چهارشنبه‌شب در جایگاه VIP با مدیران این باشگاه دیدار خواهد کرد که قطعا موضوع قابل توجهی برای رسانه‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد