Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به افرادی که سابقه مذاکره دارند، گفت: دستشان به جایی نمی رسد چون قبلا و زمانی که اجازه داشتند مذاکره کنند و به جایی برسانند، مدت های زیادی هدر دادند، رفتند و برگشتند ولی کاری نتوانستند انجام بدهند.

«محمدرضا بادامچی»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به طرح های هیجانی مجلس و با بیان اینکه این نمایندگان گرایش خاص خودشان را دارند و آن را پیگیری می کنند، گفت: اینکه نمایندگان دنبال آرامش و خدمت به منافع ملی باشند به نظر می آید که از این طرح (اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها) چنین چیزی حاصل نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: طرحی که الان ارائه شده گفته می شود، روی آن کار شده اما به نظر نمی‌رسد اینگونه باشد و قطعا آشفتگی های خاص خود را دارد.

بادامچی با اشاره به اقدامات نمایندگان اضافه کرد: بالاتر از این ها به انتخابات 1400 فکر می کنند که چکار کنند که دولت فعلی را تضعیف کنند. بنابراین، این موضوع بیشتر حالت خودنمایی و شعار دارد تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

بادامچی با بیان اینکه شرایط حال کشور بسیار نگران کننده است، گفت: متاسفانه دوراندیشی این افراد به این مسائل نمی رسد که بخاطر منافع ملی بخواهند، این سیاست‌ها را پیش ببرند و وضعیت اقتصادی مردم را بهتر کنند.

او، خاطرنشان کرد: دستشان به جایی نمی رسد چون قبلا و زمانی که اجازه داشتند مذاکره کنند و به جایی برسانند، مدت های زیادی هدر دادند، رفتند و برگشتند ولی کاری نتوانستند انجام بدهند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی ابتدا اظهار داشت: براساس ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزد‌ها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزد‌ها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزد‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت است که نامزد‌ها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.

وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت در 15 استان کشور و در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که 90 داوطلب برای 45 کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای جنجالی یک کاندیدای انتخابات علیه نمایندگان مجلس
  • نمایندگان استان فارس طرح‌های استانی را جدی‌تر پیگیری کنند
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم