Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه تعلیق پروتکل الحاقی گام مهمی برای کشور است گفت: در حال حاضر طرف‌های ما از جمله آمریکا به طور کلی از برجام خارج شده و اروپا هم به تعهداتی که داشت عمل نکرد و ما باید زودتر از این‌ها از پروتکل‌های الحاقی خارج می‌شدیم. حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مصوبه مجلس برای تعلیق پروتکل‌ الحاقی گفت: این پیمان داوطلبانه است و کشور‌ها در پذیرفتن یا نپذیرفتن آن مختار هستند، کما اینکه رژیم صهیونیستی آن را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: لازمه پیوستن به پروتکل‌های الحاقی این است که کشور پذیرنده زیر نظر آژانس انرژی اتمی قرار می‌گیرد و با هماهنگی این آژانس امکان نظارت بوجود می‌آید.   وی با بیان اینکه پروتکل‌های الحاقی به NPT (پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای) امکان سرکشی سرزده می‌دهد اظهار کرد: با پیوستن به پروتکل‌های الحاقی آژانس اجازه دارد بدون هماهنگی‌های قبلی همه مراکزی که احتمال فعالیت هسته‌ای دارند سرزده مورد بازرسی قرار دهد.   مصباحی‌مقدم افزود: کشور ما به پروتکل‌های الحاقی در برجام به صورت داوطلبانه پیوست البته نباید به آن می‌پیوستیم، اما در شرایط مذاکرات بودیم و فرض بر اینکه باید داد و ستدی انجام می‌شد؛ بده بستانی که متاسفانه کشور ما همه امکانات و توانایی‌هایی که در انرژی هسته‌ای به آن رسیده بودیم را داد اما چیزی به دست نیاورد؛ غیر از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و تحریم‌هایی که لغو نشد.     وی گفت: اکنون سخن از تعلیق پروتکل‌های الحاقی است به این معنا که ما به نمایندگان آژانس انرژی اتمی اجازه دسترسی سرزده را نمی‌دهیم. این گام مهمی است؛ در حال حاضر طرف‌های ما از جمله آمریکا به طور کلی از برجام خارج شده و اروپا هم به  تعهداتی که داشت عمل نکرد و ما باید زودتر از این‌ها این اقدام را انجام می‌دادیم.   رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت گفت: البته اینگونه موارد باید با مشورت شورای عالی امنیت ملی و سیاست خارجی کشور و نظارت هیئت ناظر انجام بگیرد، این در حالی است که مجلس مستقل است و باید با هماهنگی نظر نظام احراز شود.   بیشتر بخوانید: مصباحی‌مقدم: ترور شهید «فخری‌زاده» نشانه سقوط رژیم صهیونیستی است انتهای پیام/ برچسب ها: مجمع تشخیص مصلحت پروتکل‌های الحاقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم مجمع تشخیص مصلحت پروتکل های الحاقی پروتکل های الحاقی مجمع تشخیص مصلحت تعلیق پروتکل مصباحی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون پس از پایان دربی مرسی ساید رو به یورگن کلوپ فریاد می‌زدند:« تو لیگ برتر را در گودیسون پارک از دست دادی» و ناراحتی و درماندگی به خوبی در چهره این مربی آلمانی در دقایق پایانی بازی مشخص بود. متاسفانه او مجبور بود با فریادهای ناراحت کننده‌ای که از سوی هواداران رقیب می‌شنید موافقت کند.

از دست دادن هفت امتیاز در چهار بازی با شکست برابر اورتون و کریستال پالاس و تساوی برابر منچستریونایتد باعث شد که لیورپول کار بسیار دشواری را در چهار هفته پایانی برابر وستهم، تاتنهام، استون ویلا و ولورهمپتون در پیش داشته باشد. تنها امید آنها به این است که رقبای مستقیم آنها که آرسنال و منچسترسیتی هستند هم بازی‌های نه چندان خوبی را برابر حریفانشان به نمایش بگذارند.

لیورپول در این فصل رکورد لیگ برتر را با کسب ۲۷ امتیاز در دیدارهایی که حریفان موفق شده بودند گل اول را به ثمر برسانند شکست. اما چهارشنبه شب امید هواداران لیورپول برای آغاز دوباره و درخشش ستاره‌های این تیم در زمین ناامید شد.

بخش آبی لیورپول پیروزی تیم محبوبش را جشن گرفت و سه امتیاز مهم را به دست آورد که شاید باعث بقای آنها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود و پایانی خوش بر فصلی پرفراز و نشیب و دشوار که با کسر امتیازهای متوالی به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی همراه بود باشد.

گزارشگران دربی مرسی ساید همگی بر این عقیده بودند که لیورپول یک بار دیگر بدون هیچ ایده و انرژی‌ای به میدان رفت و بازی خوبی ارائه نداد. آنها به صورت خاص داروین نونیز را مورد انتقاد قرار دادند.

این بازیکن شماره ۹ لیورپول که با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه پیوست در نیمه دوم صرفا تماشاگر اتفاقاتی بود که در زمین رخ می‌داد. مشکل دیگر کلوپ در این بازی هم غیبت کودی خاکپو بود. این بازیکن به دلیل تولد فرزندش موفق نشد در این بازی حضور پیدا کند.

از سوی دیگر، دیوگو ژوتا هم به دلیل مصدومیت غایب بود محمد صلاح هم نتوانست عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسید تنها سایه‌ای از بازیکن درخشان نیم فصل اول در زمین حضور دارد. این ستاره مصری پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در رقابت‌های جام ملتهای آفریقا دیگر نتوانست به دوران اوجش برگردد.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، که به اظهارات و انتقادهای تندش معروف است پس از پایان بازی با انتقاد از داروین نونیز گفت:« فرصت گلزنی که او پیش از نیمه اول از دست داد در این سطح نابخشودنی است، خصوصا در شرایطی که لیورپول در حال تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. عملکرد کلیه و غیرقابل قبول است و در سطح بازیکن لیورپول نیست.

حالا دو سال است که من در حال تماشای بازی نونیز هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ پیشرفتی در او صورت گرفته باشد. او بازیکنی نیست که لیورپول به آن نیاز دارد چون به عنوان مهاجم باید توانایی گلزنی و ایجاد سلطه در نبردهای دشوار را داشته باشد تا بتواند جام‌های قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. فکر می‌کنم که تصمیمی جدی در پنجره نقل و انتقالات بعدی باید درباره او گرفته شود.»

تنها یک ماه قبل به نظر می‌رسید که لیورپول فرصت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین لیگ اروپا را دارد اما آنها در حال حاضر از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند و از جام حذفی هم توسط منچستر یونایتد حذف شدند. شکست برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم ناکامی دیگر این تیم بود.

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد