Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@00:24:58 GMT

دفاع جالب مدیرعامل سپاهان از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۹۹۶

دفاع جالب مدیرعامل سپاهان از پرسپولیس

رویداد۲۴ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران در خصوص تعویق دیدار سپاهان با پرسپولیس، اظهار کرد: در برگزاری مسابقات تابع سازمان لیگ هستیم و آنچه می‌دانم پرسپولیس برای تفریح به قطر نمی‌رود و نماینده ایران است. اینجا دیگر پرسپولیس نیست بلکه ایران است که به آن مسابقات می‌رود. در نتیجه بر اساس مقررات و برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ خودمان را هماهنگ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در آئین نامه‌ها نیز مشخص شده و در صلاحیت ما نیست که درباره آن اظهار نظر کنیم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه سال ۲۰۰۷ چنین شرایطی برای سپاهان که به فینال صعود کرده بود فراهم نشد، خاطرنشان کرد: همیشه به آینده نگاه می‌کنیم. گذشته ممکن است خیلی ناسپاسی‌ها در حق سپاهان شده باشد، اما قرار نیست این ناسپاسی‌ها در حق نماینده ایرانی دیگر تکرار شود. چه استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان، پدیده یا سایپا باشد، فرقی نمی‌کند وقتی موضوع مسابقات بین‌المللی است، واقعاً آرزو نمی‌کنیم ناسپاسی‌هایی که در حق سپاهان شد در حق پرسپولیس بشود. منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سپاهان ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir