Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،لیلا هفت‌جوش رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر گفت: چهار صندوق کارآفرینی و اشتغال در چهار روستای خرمشهر به صورت پایلوت در راستای توانمندسازی مددجویان و روستاییان مناطق روستایی توسط اداره بهزیستی خرمشهر و با همکاری مؤسسه خیریه حضرت امام علی (ع) شهر ری، صندوق کارآفرینی، بخشداران و دهیاران این شهر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از بازدید خود و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از محل نگهداری زنان سالمند صادقین خرمشهر خبر داد و افزود: مشکلات و نیازهای معلولان تحت پوشش این اداره از جمله نیاز به کمک‌ها و اعتبارات مالی، نیاز به وسایل کمک توان‌بخشی برای معلولان به نماینده مردم خرمشهر مطرح و خواستار توجه بیشتر و پیگیری و برطرف کردن آنها شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر در پایان گفت: سید احمد لفته نژاد آمادگی خود را در راستای حل کردن مشکلات بهزیستی و مددجویان به ویژه معلولان تحت پوشش اعلام کرد و قول پیگیری و حل این‌گونه مشکلات را از طریق رئیس سازمان بهزیستی کشور و یا وزارت رفاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن داد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره بهزیستی خرمشهر صندوق کار آفرینی و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی