Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابرهیم سلمانی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته، هشت مبتلا قطعی به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند.

 وی اظهار کرد: همچنین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۲ بیمار در این مدت در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بستری و مابقی در منزل تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۵۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. 

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم و کسبه در اعمال محدودیت های پیشگیری از مقابله با کرونا گفت: تعداد بیماران ورودی به بیمارستان‌های استان نسبت  به هفته های گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است. 

سلمانی تصریح کرد: اکنون ۸۰ درصد شهروندان استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند که از آنها می‌خواهیم برای حفظ سلامتی و جان خود از شرکت در تجمع خودداری کنند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد