Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:38:16 GMT

مهار آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۱۸ واحدی اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۰۳۸

مهار آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۱۸ واحدی اهواز

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراهیم قنبری اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۱:۴۱ دقیقه جمعه شب در منطقه پردیس بلوار گلدیس رخ داد و نیروهای عملیاتی در پی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، به محل حادثه در منطقه اعزام شدند.

ابراهیم قنبری بیان کرد: واحد مسکونی در طبقه چهارم مجتمع ۱۸ واحدی دچار حریق و دود غلیظی در مجتمع منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی ساکنان مجتمع را تخلیه کردند و پس از ایمن سازی محل با با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدهای مسکونی جلوگیری کردند.

قنبری اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت و کارشناسان در محل حادثه در حال بررسی علت حریق هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 اهواز آتش سوزی آتش سوزی ساختمان آتش نشانی مهار آتش محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد