Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار ۵۴ دستگاه شتا بنگار در استان اصفهان اظهار داشت: ۱۲ دستگاه از این نوع، در استان اصفهان آنلاین شده است که مخاطرات زمین ساختی و زلزله هشدار می‌دهد.

وی افزود: ۱۲ ایستگاه لرزه نگاری برای بررسی و ثبت لرزه در استان اصفهان استقرار یافته است و سازمان هواشناسی استان با همکاری شرکت آب منطقه‌ای‌نیز سامانه‌های هشدار سیل در اصفهان را تقویت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در ۱۵ منطقه شهری کلانشهر اصفهان، پایگاه‌های مدیریت بحران ایجاد شد، تصریح کرد: مقرر شده است که شهرداری اصفهان با ظرفیت پایگاه‌های مدیریت بحران، در مواقع سوانح و حوادث طبیعی و انسان ساز اقدام کند.

وی اضافه کرد: تا یک ماه آینده، شهرداری کلانشهر اصفهان با همکاری فوریت‌های پزشکی موظف شده است ۱۵ پد بالگرد در مناطق اولویت دار اصفهان جانمایی کند.

شیشه فروش به تقویت پایگاه‌های مدیریت بحران توسط شهرداری کلانشهر اصفهان تاکید کرد و افزود: سامانه‌های هشدار سریع با رویکرد محله محور در مدیریت سوانح و حوادث طبیعی و انسان ساز در اولویت مدیریت کلانشهر اصفهان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در استان اصفهان اورژانس هوایی با یک بالگرد هلال احمر مستقر است و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در قراردادی با ارتش در تأمین یک بالگرد اقدام کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اشاره‌ای به انتقال ۴۷ مصدوم و بیماران خاص با اورژانس هوایی در اصفهان داشت و افزود: تاکنون ۲۱ پد بالگرد از ۴۵ مورد پیش بینی شده در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تا پایان امسال، شهرک صنعتی در استان اصفهان با همکاری فوریت‌های پزشکی موظف شده است ۳۰ پد بالگرد نیز در شهرک‌های صنعتی اولویت دار استان اصفهان احداث کند.

شیشه فروش به مکاتبات با سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در تأمین بالگرد نجات در مناطق مستعد آتش سوزی در استان اصفهان اشاره‌ای کرد و گفت: امسال بالغ بر ۵۶۰ هکتار از مراتع استان اصفهان دچار حریق شد که ضروری است سازمان مذکور، نسبت به تأمین بالگرد مجهز به سبد آب پاش در سه شهرستان سمیرم، فریدونشهر و چادگان اقدام کند.

کد خبر 5087703

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور شیشه فروش مدیریت بحران اورژانس هوایی بالگرد امدادی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج بارش باران گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران آبگرفتگی معابر استان اصفهان کلانشهر اصفهان مدیریت بحران پد بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار