Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:56:14 GMT

صدورمجوز ساخت ١٣ واحد جدید پرورش صنعتی طیور گوشتی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۲۵۸

صدورمجوز ساخت ١٣ واحد جدید پرورش صنعتی طیور گوشتی

محمدحنیف سپاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ظرفیت تولید گوشت مرغ در سیب و سوران به ٣۵٠٠تن در سال ارتقا می یابد.

وی از توسعه مرغداری ها در شهرستان  خبر داد وگفت: از ابتدای سال تاکنون  مجوز ساخت ١٣ واحد جدید  پرورش صنعتی طیور گوشتی با ظرفیت ٢٧٠ هزار  قطعه   صادر شده که از این میزان ۵ واحد با ظرفیت ١٣٠ هزار  قطعه با پیشرفت فیزیکی بین ٢٠ تا ٩۵ درصد  در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهی ظهار امیدواری کرد: تا پایان سال تعداد مرغداری‌ها این شهرستان به ١۵ واحد به ظرفیت٣۵٠ هزار  قطعه در هردوره برسد.

مدیر جهاد کشاورزی سراوان  پیش بینی کرد: ظرفیت تولید مرغ با راه‌اندازی این واحد ها به ٣۵٠٠ تن ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: به منظور تکمیل زنجیره تولید مجوز یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان سیب وسوران صادر شده و بزودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می گردد.

سپاهی اذعان داشت: ٢۶٠ میلیارد ریال  جهت احداث وراه اندازی مرغداری‌ها و ١٠٠ میلیارد ریال هم برای احداث کشتارگاه از محل سرمایه شخصی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: طیور گوشتی کشاورزی سیب گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ