Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@18:28:11 GMT

کارلوس کی‌روش به پرسپولیسی مغضوب می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۳۳۳

کارلوس کی‌روش به پرسپولیسی مغضوب می‌رسد؟

 کارلوس کی‌روش ۳ روز پیش بعد از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت. با جدایی کی‌روش خبر‌هایی درباره آینده این مربی پرتغالی منتشر می‌شود و نام او را به تیم‌های ملی مختلف برای سرمربیگری منتسب می‌کنند. در تازه‌ترین و جدی‌ترین خبر در این مورد، یک روزنامه‌نگار شاغل در رسانه‌های پرتغال خبر داد که باشگاه الریان قطر خواهان به خدمت گرفتن کارلوس کی‌روش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگیره، سرمربی الریان از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود قصد ندارد در این تیم کار کند، ولی مسئولان باشگاه او را متقاعد کردند که تا ماه دسامبر در الریان بماند تا آن‌ها هم سرمربی جدید خود را انتخاب کنند.

اگر این اتفاق رخ دهد و سرمربی سابق تیم ملی هدایت الریان قطر را به عهده بگیرد آن وقت همکاری شجاع با کارلوس دیدنی می‌شود! خلیل زاده اگرچه در عصر حضور کی روش یکی دو بار به تیم ملی دعوت شد، ولی بعد‌ها مورد غضب این سرمربی قرار گرفت و دیگر هرگز به تیم ملی نرسید. خلیل زاده پیش‌تر گفته بود رساندن اطلاعات غلط به گوش کی روش باعث عدم دعوتش به تیم ملی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کارلوس کی روش شجاع خلیل زاده الریان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کارلوس خاویر» بازیکن سابق تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون که چند وقت پیش به مهدی طارمی توهین کرده بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال با جریمه نقدی ۱۵۳۰۰ یورویی محکوم شد.

در همین راستا باشگاه اسپورتینگ در خصوص جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور برای «کارلوس خاویر» در نظر گرفته بود، درخواست تجدید نظر داد.

سایت «record» پرتغال خبر داد، این درخواست از سوی دادگاه حکمیت ورزش رد شده و پیشکسوت اسپورتینگ باید جریمه خود را بابت صحبت‌های نژادپرستانه پرداخت کند.

کد خبر 6100033

دیگر خبرها

  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم