Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:17:42 GMT

تخریب ۳۰ ملک خطرزا در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۸۲۵

تخریب ۳۰ ملک خطرزا در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسین پور، شهردار نهاوند گفت: صبح روز گذشته به منظور قانون رفع خطر از ساختمان‌های قدیمی و تخریبی که موجب آسیب رسیدن به عموم مردم می‌شود، چهار ملک فرسوده و تخریبی در منطقه پای قلعه تخریب شد.

او افزود: به استناد بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری درباره رفع خطر از بنا‌های مشرف به معابر عمومی، شهرداری وظیفه دارد که موضوع را به مالک ابلاغ کند تا نسبت به رفع خطر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری از اختیارات قانونی برای پلمب و یا تخریب اینگونه اماکن برخوردار نیست بنابراین با حمایت دادستان نسبت به رفع خطر اینگونه املاک در سطح شهر اقدام کرده است.

حسین پورعنوان کرد: با توجه به اینکه ابتدا تذکرات لازم از سوی شهرداری به مالکان داده شده بنابراین چنانچه آن‌ها در مدت قانونی اقدامی برای رفع خطر نکنند شهرداری برابر با قانون ماده ۵۵ در این زمینه اقدام کرده و علاوه بر هزینه‌های انجام شده به اضافه ۱۵ درصد را از مالک مربوطه دریافت خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ ساختمان متروکه و قدیمی به اضافه ۲ مکان دیگر که محل تجمع معتادان متجاهر بود، تخریب و یا مسدود شد، تأکید کرد: در سال گذشته نیز چندین ملک قدیمی خطرزا که ممکن بود با بارندگی تخریب شده و برای شهروندان و یا ساکنان همسایه ایجاد مشکل کند، تخریب شد.

شهردارنهاوندعنوان کرد: وجود خانه‌های متروکه قدیمی و مخروبه به‌لحاظ فرهنگی، زیبایی، دکوراسیون شهری و امنیت اجتماعی برای شهر‌ها و شهروندان مشکلاتی را ایجاد می‌کند که لازم است با طی مراحل قانونی تعیین تکلیف و تخریب شوند.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی شهرداری همدان رفع خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد

دریافت 17 MB کد خبر 6089366

دیگر خبرها

  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد