Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، پانزدهم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/15؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

سفر پرسپولیس به قائمشهر منتفی شد؛ بازی نساجی - پرسپولیس لغو شد

تلاش سازمان لیگ برای تغییر مکان برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس بی نتیجه بود و این بازی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، با توجه به درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که بازی این تیم مقابل نساجی، به جای قائمشهر در تهران برگزار شود، سازمان لیگ به نساجی پیشنهاد کرد نیم فصل اول میهمان پرسپولیس باشد و نیم فصل دوم میزبان این تیم اما باشگاه نساجی این پیشنهاد را نپذیرفت.

تصمیم جدید این است که بازی دو تیم لغو شود و نساجی و پرسپولیس در پایان نیم فصل اول به مصاف هم بروند.

از قائمشهر خبر می رسد پرسپولیس برای بازی با نساجی به قائمشهر سفر نمی کند و از آن جایی که نساجی هم حاضر به بازی در تهران نیست، این بازی لغو شد.

تراکتور و بشیکتاش تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند

 محمدرضا زنوزی مطلق عصر امروز (جمعه)  با مدیرعامل باشگاه بشیکتاش ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین دو باشگاه در آینده منعقد می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت تراکتور، بر اساس این توافق بین مالک باشگاه تراکتور و مدیران بشیکتاش، قرار است دو طرف همکاری‌هایی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی با یکدیگر داشته باشند. تبادل بازیکن بین دو باشگاه؛ دیگر بند موجود در این تفاهم‌نامه است.

همچنین مقرر شده به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس باشگاه تراکتور، تیم‌های فوتبال تراکتور و بشیکتاش در دو دیدار دوستانه به صورت رفت و برگشت مقابل یکدیگر به میدان بروند.

طبق توافق صورت گرفته، اجرای برنامه‌های مشترک اقتصادی در دستور کار دو باشگاه قرار می‌گیرد.

قهرمان آسیا به جای چین به ژاپن می رود | فیفا جام جهانی باشگاه ها را منتفی کرد

با اعلام اینفانتینو جام باشگاه های جهان 2021 با همان فرمت قبلی برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، درحالی که پیش از این قرار بود جام باشگاه های جهانی در سال 2021 به شکلی ویژه و با افزایش تیم ها در کشور چین برگزار شود، با اعلام اینفانتینو این موضوع منتفی شده است.

اینفانتینو پس از کنگره امروز، در خصوص این رقابت ها اعلام کرد قرار نیست جام باشگاه های جهان 2021 به صورت 24 تیمی و در کشور چین برگزار شود و این رقابت ها منتفی شده است. به جای آن جام باشگاه های جهان با همان فرمت قبلی و در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

نکته جالب اینکه در سال 2021 دو تورنمنت جام باشگاه جهان برگزار خواهد شد. یکی باقی مانده رقابت های سال 2020 و دیگری که مربوط به مسابقات سال 2021 است.

تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا غیرممکن است / آخرین خبر از دوحه

با وجود حرف و حدیث هایی که درباره تعویق دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد، این بازی در همان تاریخ تعیین برگزار خواهد شد زیرا به خاطر قوانین موجود و قرارداد با اسپانسر هیچ گونه تغییر زمانی ممکن نیست.

هفت بازی تا شناسایی حریف پرسپولیس در فینال آسیا

به گزارش طرفداری، در حالی که در روزهای اخیر بازی های به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با فشردگی در قطر برگزار می شد حالا هشت تیم توانستند از مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی این دیدار ها صعود کنند. فهرست این هشت تیم دقایقی پیش با برگزاری آخرین دیدار که بین تیم های ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره، قطعی شد.

صعود کننده ها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در شرق آسیا تیم های توکیو، ویسل کوبه و یوکوهاما از ژاپن، بیجینگ و شانگهای اس آی پی جی از چین، اولسان هیوندای و سوون سامسونگ از کره جنوبی و ملبورن ویکتوری از استرالیا هستند که حالا باید برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بجنگند.

تقلب لوییس سوارز | فابیو پاراتیچی تحت تحقیق و تفحص قرار گرفته است

پلیس ایتالیا به دنبال یافتن حقیقت در ماجرای تقلب لوییس سوارز در راه اخذ شهروندی ایتالیا است. لوییس سوارز زمانی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت اما لازمه تکمیل انتقال، اخذ پاسپورت ایتالیایی بود. در همین راستا، سوارز با حضور در دانشگاه پروجا، آزمون زبان ایتالیایی داد اما مشخص شد که او با تقلب در آزمون قبول شده است. در نهایت لوییس سوارز از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست اما حواشی حضور او در ایتالیا همچنان ادامه دار است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی یوونتوس، به نظر می رسد که فابیو پاراتیچی در این میان توسط دادستانی پروجا مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته.

برنامه بازی های مهم امروز (15 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر انگلیس:
برنلی - اورتون / ساعت 16
منچسترسیتی - فولام / ساعت 18:30
وست هم - منچستریونایتد / ساعت 21
چلسی - لیدز / ساعت 23:30

لالیگا:
سویا - رئال مادرید / ساعت 18:45
اتلتیکو مادرید - وایادولید / ساعت 21
کادیز - بارسلونا / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
فرانکفورت - دورتموند / ساعت 18
بایرن مونیخ - لایپزیش / ساعت 21

سری آ:
لا اسپزیا - لاتزیو / ساعت 17:30
یوونتوس - تورینو / ساعت 20:30
اینتر - بولونیا / ساعت 23:15

لوشمپیونه:
مون پلیه - پاری سن ژرمن / ساعت 23:30

لژیونرها:

هلند:
زووله - ویتسه آرنهایم / ساعت 23:30 (رضا قوچان نژاد)

چمپیونشیپ:
برنتفورد - بلکبرن / ساعت 18:30 (سامان قدوس)

روسیه:
زنیت - اورال / ساعت 19:30 (سردار آزمون)

صبحانه ورزشی 1399/9/15؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 14 آذر 1399 امیر عابدزاده در کنار گربه اش رضا قوچان نژاد و فرزندش ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 4 دسامبر 2020 آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در روز برفی تورین
ادامه در تصویر بعد عکس کریسمس بایرن مونیخ؛ پولیورها در وبسایت این باشگاه ها آماده فروش هستند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام باشگاه های جهان گزارش طرفداری برگزار خواهد شد صبحانه ورزشی لیگ قهرمانان لوییس سوارز ساعت 23 30 ساعت 18 تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم

ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین