Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:16:57 GMT

آژیر تالار حافظ به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۸۲۸۲

آژیر تالار حافظ به صدا درآمد

اولین روز کاری بورس در هفته جاری با ریزش ۶۰۴۲ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۴ هزار واحدی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (شنبه 15 آذر) اولین روز کاری بورس در هفته جاری با ریزش 6042 واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و 464 هزار واحدی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای شستا، شپنا، فولاد، شتران، شبندر، وبملت به ترتیب با 1758، 1401، 1214، 1212، 847 و 627 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای ولپارس - ليزينگ پارسيان، شستا - سرمايه گذاري تامين اجتماعي، شپنا - پالايش نفت اصفهان، شتران - پالايش نفت تهران، وتجارت - بانك تجارت، آبادا - توليد نيروي برق آبادان و خودرو - ايران‌ خودرو در صدر لیست نمادهای پربیننده بورس قرار داشتند.

 

صبح امروز نمادهای دي – بانك دی، وسپهر - سرمايه گذاري مالي سپهرصادرات، بپيوند - برق و انرژي پيوندگستر پارس، شاروم - پتروشيمي اروميه، گدنا - تهيه توزيع غذاي دنا آفرين فدك، زدشت - كشت و صنعت دشت خرم دره  و ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند.

 

 

این در حالی است که (چهارشنبه 12 آذر) آخرین روز کاری بورس در هفته جاری با ریزش 4767 واحدی شاخص کل بورس و قرار این نماد در اتفاع یک میلیون و 468 هزار واحد آغاز شد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که آخرین روز کاری بورس در هفته گذشته با ریزش 2679 واحدی شاخص کل و ایستادن این نماد در ارتفاع یک میلیون و 470 هزار واحد به پایان رسید.

 

بر اساس جدول معاملاتی چهارشنبه 12 آذر بورس شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با 700 واحد کاهش معادل 0.18 درصد به 384 هزار و 691 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 3304 واحد افزایش معادل 0.79 درصد به 423 هزار و 189 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 2163 واحد افزایش معادل 0.79 درصد به 277 هزار و 112 واحد، شاخص آزاد شناور با 1511 واحد کاهش معادل 0.08 درصد به 2 میلیون و 14 هزار و 53 واحد، شاخص بازار اول با 6333 واحد کاهش معادل 0.58 درصد به یک میلیون و 76 هزار و 944 واحد و شاخص بازار دوم با 10119 واحد افزایش معادل 0.34 درصد به 2 میلیون و 972 هزار و 451 واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح چهارشنبه 12 آذر نمادهای شستا، خودرو، وبصادر، وبملت، وتجارت، فارس و حکشتی به ترتیب با 2223، 762، 575، 523، 509، 435 و 381 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح چهارشنبه 12 آذر نمادهای خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو، شستا - سرمايه گذاري تامين اجتماعي، ولپارس - ليزينگ پارسيان، وتجارت - بانك تجارت، خزاميا – زامياد، شپنا - پالايش نفت اصفهان و خودرو - ايران‌ خودرو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات چهارشنبه 12 آذر نمادهای وبملت، کگل،شپنا، شتران به ترتیب با 941، 902، 787، 719 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و نمادهای تاپیکو، اخابر و وپارس به ترتیب با 1400، 1015 و 710 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات چهارشنبه 12 آذر نمادهای شستا - سرمايه گذاري تامين اجتماعي، وتجارت - بانك تجارت، خودرو - ايران‌ خودرو، شپنا - پالايش نفت اصفهان، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و شتران - پالايش نفت تهران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند و به این ترتیب، در پایان معاملات چهارشنبه 12 آذر بورس 2 میلیون و 307 هزار نوبت معاملاتی به ارزش 158 هزار و 317 میلیارد تومان در بورس معامله شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی