Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مزارعی در نشست مجازی با اشاره به برنامه‌های روز دانشجو در استان فارس گفت: همزمان با ایام گرامیداشت روز دانشجو، قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس فعالیت خود را پس از سه ماه کار پژوهشی برای نقش آفرینی مؤثر در زمینه سازی تشکیل دولت جوان حزب اللهی شروع کرده است.

وی افزود: مطابق با کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، علاج و راه حل برون رفت از مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب اللهی است که بدون شک مهیا شدن آن به پشتوانه‌های گفتمانی و تبیینی نیاز دارد و در مجموعه قدر تلاش داریم این مهم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس اضافه کرد: اعضای این قرارگاه مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس بوده که به عنوان نقش آفرینان اصلی در این میدان، کنشگری کرده و سلسله نشست‌های ۱۶ آذر نیز نخستین گام در تبیین شاخصه‌های دولت جوان حزب اللهی توسط این عزیزان طراحی و اجرا می‌شود.

مزارعی با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، به تشریح برنامه‌های این روز در استان فارس پرداخت و گفت: به مناسبت روز دانشجو برنامه‌های متنوعی با تلاش دانشجویان بسیجی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان فارس در قالب‌های نشریه، کرسی‌های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست‌های بصیرتی، بیانیه، لیگ مناظره، برد الکترونیک، مناظره دانشجویی، یادداشت دانشجویی و غیره اجرا که اکثریت آنها به دلیل شرایط ناشی از کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی با حضور استادان و کارشناسان برجسته کشوری به مناسبت روز دانشجو خبر داد و تصریح کرد: این برنامه در قالب نشست‌های مجازی از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه سال جاری مصادف با ایام بزرگداشت روز دانشجو برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس ادامه داد: سلسله نشست‌های گفتمان سازی دولت جوان حزب اللهی به همت قرارگاه دانشجویی شهید رجایی (قدر) استان فارس و ستاد بزرگداشت روز دانشجو (بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز)، با همکاری مرکز مطالبه گری و آرمان خواهی بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 5087665

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شیراز روز دانشجو شیراز ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران معلولان دولت جوان حزب اللهی استان فارس روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم

فرماندار اصفهان گفت: نیاز به یک برنامه تحولی در شهر و روستاها داریم و معتقد هستم باید گفتمان مشارکت و گفتمان امیدآفرین را ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با عرض تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و بیان اینکه در شرایط خاص تحول قرار داریم، اظهار کرد: اتفاقاتی همچون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شهادت سردار زاهدی و شهدای جبهه مقاومت، انتقام ملت ایران از رژیم صهیونیستی، قیام دانشجویان دنیا در دفاع از فلسطین رخ داده است که نتیجه پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در ایام اخیر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ نظاره‌گر تلاش تمام عیار دشمنان برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات بودیم که در این راه از ابزارهای رسانه‌ای مختلفی بهره گرفتند، با این وجود در بخش مرکزی شوراها و با مشارکت مردم توانستیم انتخابات را باشکوه‌تر از هرسال برگزار کنیم.

فرماندار اصفهان در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: با تمام نگرانی‌های که مردم به دلایل مختلف داشتند، شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات نسبت به سال‌های گذشته بودیم و این مشارکت بسیار چشمگیر بوده است.

احمدی با اشاره به اینکه سال جاری، سال پایانی فعالیت و زمان ارائه کارنامه عملکردها است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید مراقب آن باشیم، این است که تلاش‌ها و زحمات مسئولان و فعالان شهر و روستاها مورد توجه قرار گیرد و اقدامات انجام شده در کنار مانع‌های موجود بیان شود و برای اقدامات انجام نشده نیز برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های ایجاد شده در این چهار سال فعالیت شوراها ارائه شود و باید بررسی کنیم که چقدر توانستیم در شهر و روستاها ظرفیت‌هایی را ایجاد کنیم و چه برنامه‌هایی برای سال آینده داریم‌، خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای یک‌سال آینده به غیر از برنامه جاری مانند جلسات اعضای شورا که به صورت مستمر برگزار می‌شود، باید بیان شود.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: نیاز به یک برنامه تحولی در شهر و روستاها داریم و معتقد هستم تلاش باید بر این باشد که یک گفتمان دقیقی را خودمان به آن عمل کنیم و آن را ترویج دهیم که آن گفتمان، مشارکت است، باید گفتمان امیدآفرین را ترویج دهیم و به همدلی، اتحاد و مطالبه صحیح بپردازیم و تلاشمان بر این باشد که ظرفیت‌هایی ایجاد کنیم.

احمدی با بیان اینکه یکی از فعالیت اصلی شوراها، فعالیت فرهنگی با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: توجه به عمران، اقتصاد و دیگر مسائل شهری مهم است، اما باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌تری داشته باشیم، از سال گذشته جلساتی با شورای روستاها داشتیم، اما نیاز به پیگیری مطالبه‌ها و مصوبه‌ها داریم‌.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ مصوبه در خصوص مسائل مختلف برای تمام مناطق تعیین و تصویب شده است، گفت: به طور قطع موضوعاتی که بررسی و پیگیری شده است، تمام خواسته و مطالبه مردم نیست، اما با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شوراها سعی کردیم موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم و در جهت رفع و بهبود آن‌ها گام برداریم.

کد خبر 750182

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود