Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه،گفت : ۶ شهرستان بحرانی استان (کرمانشاه، کنگاور، سنقرو کلیایی، سرپل‌ذهاب، جوانرود و صحنه) که به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز بودند عملا ۱۵ روز به حالت نیمه‌تعطیل در آمدند.

او گفت : این تعطیلی‌های اعمال شده در استان برای خروج از وضعیت قرمز و بحرانی پوده، چرا که قرار است یکی‌دوسال با کرونا ویروس زندگی کنیم و نمی‌شود برای مدت طولانی کشور و استان را تعطیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: بیشتر کاسبان استان برای حفظ سلامتی عمومی کرکره مغازه‌های خود را پایین کشیدن و تا حدودی به خلوتی بازار و خیابا‌ن‌ها کمک کردند.

او افزود: پس از پایان این ۱۵ روز، خوشبختانه هم‌اکنون براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، پاوه، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل‌ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور، گیلانغرب و هرسین در وضعیت نارنجی، ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارند، ولی همچنان شهرستان سنقرو کلیایی وضعیت قرمز خود را حفظ کرده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم در مقاطع مختلف بود. یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود

او در برنامه شبهای فوتبالی در مورد وضعیت خود گفت: هنوز پا به توپ نشدم و نرم دوی می‌کنم. من تقریبا ۲۰ روزی است نرم دوی می‌کنم. دوران ۶ماهه مصدومیتم تازه تمام شده است.

ویدئو: 331128

یاسین راجع به زمان پا به توپ شدنش گفت: اگر همه چیز خوب پیش برود هفته دیگر و در پایان هفتمین ماه پا به توپ می‌شوم. با اوسمار در مورد شرایط خودم و ادامه کارم صحبت کردیم و صحبت‌های خوبی بود.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان