Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت لایحه بودجه و آغاز فرآیند بررسی آن، اظهار کرد: در مسیر بررسی بودجه دو موضوع را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد، ابتدا آن که سال آینده با کسری بودجه مواجه نشویم.

وی افزود: مسئله دوم این خواهد بود که برای اقتصاد، معیشت مردم، مسکن، ازدواج و اشتغال تصمیم‌های صحیحی در سطح کلان گرفته شود و موارد مطروحه در اولویت بودجه ۱۴۰۰ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح داشت: تلاش خواهیم کرد تا استان‌های کم‌برخوردار وضعیت مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشند و عدالت اجتماعی در بودجه سال آینده ظهور حقیقی داشته باشد.

مردم استان اردبیل یقین داشته باشند به وظیفه خود عمل خواهیم کرد

نیکزاد با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کم‌بودن بودجه استان اردبیل در سال آینده، تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان با همراهی استاندار اردبیل در حال بررسی و شناسایی مسائل مورد نیاز است که آن‌ها را به طور جدی در بودجه ۱۴۰۰ پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخش مهمی از بودجه به‌طور متمرکز در اختیار وزرات‌خانه‌ها قرار می‌گیرد که برای تخصیص آن نیز انرژی کامل خواهیم گذاشت و مردم عزیز استان یقین داشته باشند که به وظیفه نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی عمل خواهیم کرد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد اردبیل نایب رئیس مجلس نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین نیکزاد مجلس بودجه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود