Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ایالت کالیفرنیا پیروزی جو بایدن را در این ایالت تایید کرد و بدین ترتیب بایدن بیش از 270 رای الکترال کسب کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون الجزیره، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد نشست با تیم انتقالی بایدن احتمالا هفته آینده برگزار می شود .
واشنگتن پست به نقل از سخنگوی رسمی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد از برگزاری نشست با تیم انتقالی بایدن خودداری نکرده ایم و نشستهای مورد نظر احتمالا هفته آینده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آسوشیتدپرس: ایالت کالیفرنیا پیروزی بایدن را تایید کرد.
کالیفرنیا پیروزی جو بایدن را در این ایالت تایید کرد و بدین ترتیب او دارای بیش از 270 رای الکترالی شد که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به آن نیاز دارد.
 
احتمالا بخش عمده مراسم تحلیف بایدن به صورت آنلاین برگزار می شود
جو بایدن جمعه اعلام کرد قصد دارد مراسم تحلیف را بیشتر به صورت آنلاین و بدون حضور هزاران نفر در واشنگتن مطابق معمول برگزار کند تا به این ترتیب از امنیت همه در برابر ویروس کرونا اطمینان یابد.
وی افزود:  بنابراین احتمال اندکی وجود دارد که ما مراسم را با حضور یک میلیون نفر در مال ، پارک بزرگ مرکز واشنگتن، پایتخت فدرال آمریکا برگزار کنیم. من تصورم می کنم مراسمی باشد اما نمی دانم همه اینها چگونه سازمان دهی خواهد شد.
روسای جمهور آمریکا به طور معمول در مراسمی در فضای باز در برابر مقر کنگره و با حضور رئیس جمهور پیشین خود سوگند یاد می کنند.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگی پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده تایید کرد که نیرو‌های روسیه در همان پایگاهی در نیجر مستقر هستند که سربازان آمریکایی هستند. وی خاطرنشان کرد: روس‌ها در یک مجتمع جداگانه هستند و به نیرو‌های آمریکایی یا تجهیزات ما دسترسی ندارند.

اوایل روز جمعه، خبرگزاری روسی ریا نووستی به نقل از یک مقام پنتاگون اعلام کرد که روسیه و آمریکا تا زمانی که نیرو‌های آمریکایی از نیجر خارج شوند، پایگاه هوایی ۱۰۱ را به اشتراک می‌گذارند. این رسانه گزارش داد که نیرو‌های روسیه در این مدت برای "آموزش نیرو‌های محلی در مبارزه با تروریسم" وارد شدند.

اخیرا یک منبع دولتی در کشور نیجر تاکید کرد که واشنگتن باید یک جدول زمانی را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از نیجر ارائه کند و نیرو‌های خود را از این کشور آفریقایی خارج کند. پس از لغو قرارداد همکاری نظامی با آمریکا، نیرو‌های آمریکایی دیگر حق انجام هیچ گونه آموزش یا تحرکی در خاک نیجر را ندارند و لغو این توافق به معنای ممنوعیت همه فعالیت‌های آنهاست. اخیرا، سخنگوی پنتاگون با اشاره به اینکه پنتاگون مذاکرات با نیجر را برای حفظ نیروهایش در این کشور آغاز کرده تاکید کرد که ایالات متحده به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، به رغم تایید خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

گاردین پیش از این گزارش داد که ایالات متحده بیش از هزار نفر از نیرو‌های خود را از نیجر خارج خواهد کرد. این اقدام، یک پیروزی استراتژیک برای روسیه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است