Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خوانپایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: براساس اطلاعیه شماره چهار ستاد انتخابات کشور زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا مشخص شد.

وی ادامه داد: براساس  اطلاعیه شماره چهار برای انتخابات 1400متقاضیان ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به طور غیر همزمان و در ۲ مقطع زمانی مجزا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران افزود:  ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز و لغایت تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

خوانپایه عنوان کرد: همچنین ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری هم از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه می یابد.

بالاترین مقام اجرایی گچساران تصریح کرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام بایستی گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ آن بیش از 3ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

وی اذعان کرد: لذا داوطلبان شورای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی(www.ADLIRAN.IR) یا دفاتر پلیس ۱۰+ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام گواهی را ارائه نمایند.

خوانپایه درباره استعفای مقام‌ها برای داوطلب شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، اشخاصی که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شورای اسلامی شهر و روستا محل خدمت محرومند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا کنند.

 به گزارش فارس، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابت شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا شوراهای اسلامی داوطلبان ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسلامی شهر و روستا داوطلبان عضویت انتخابات شوراهای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند