Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:12:39 GMT

جشنواره ابوذر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۸۶۷۳

جشنواره ابوذر تمدید شد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره ابوذر در استان قزوین اظهار کرد: با توجه به استقبال و درخواست اصحاب رسانه این جشنواره تا ۲۰ آذرماه تمدید شد.

وی افزود: جشنواره ابوذر بهترین بستر برای نمایش ظرفیت‌های رسانه‌ای بسیار بالا و کم‌نظیر نیروهای انقلابی در استان قزوین و همچنین کشور است و امیدواریم با استقبال خوبی که سال به سال نیز رو به افزایش است این ظرفیت‌ها بیشتر خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: تمام تلاش جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم‌افزاشدن این ظرفیت‌ها و جهت‌دهی آنها به سوی موضوعات اصلی و مورد نیاز انقلاب است و اگر این هدف محقق شود به طور قطع حرکت انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف شتاب خواهد گرفت.

وی بیان کرد: رسانه‌های انقلابی و با دغدغه چشمان بیدار جامعه هستند و در شرایط حساس امروز قلم آنها می‌تواند نقش مؤثری در باز کردن گره مشکلات مردم و کشور داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: اصحاب رسانه استان قزوین در یک سال اخیر گام‌های ارزشمندی در حوزه تولید محتوا و انتشار آن برداشته‌اند و این جشنواره نیز به دنبال انسجام همین امر است.

وی تأکید کرد: تا به این لحظه آثار قابل قبولی نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده اما بنا به درخواست اصحاب رسانه، ارسال آثار جشنواره تا ۲۰ آذر تمدید شد.

کشاورز عنوان کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه ارسال آثار را به روزها و دقایق پایانی موکول نکنند تا مشکلی نیز در ارسال نداشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از رسانه‌های کشوری و استانی منتشر کرده‌اند تا تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال نمایند.

کد خبر 5087884

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ابوذر قزوین محمد کشاورز سازمان بسیج رسانه استان قزوین ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران معلولان رسانه استان قزوین اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم