Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:59:17 GMT

«یکی بود، یکی نبود» و آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۸۹۳۰

«یکی بود، یکی نبود» و آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی

«پرویز امیری» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تا الان که مدتی از پخش این سریال می گذرد استقبال مخاطبین از این سریال خوب بوده است حتی بچه ها بازپخش هایش را هم می بینند. 

وی ادامه داد: این سریال که تلفیقی از کار رئال و عروسکی است اتفاق نویی در تلویزیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه قرآن در محتوا ورود کرده است و موارد آموزشی که برای این گروه سنی از مخاطب لازم است را در این کار گنجاندیم. مثل سبک زندگی ایرانی اسلامی، احترام به بزرگترها، راست گویی، دوری از حسد، کسب روزی حلال و ... 

 

این تهیه کننده افزود: داستان این سریال پیرامون دو کودک می گذرد و وارد دنیای قصه ها می شوند و با صحبت و هم نشینی با عروسک ها آموزش هایی می بینند.

به گزارش فارس، مرضیه منصوری، کارگردان و نیوشا صدر، نویسندگی «یکی بود یکی نبود» را به عهده دارند و بازیگرانی همچون مریم سعادت، حسین رفیعی، رامین ناصر‌نصیر، فهیمه باروتچی و بهشاد مختاری و بازیگران کودک، پرهام موحدیان و عسل شاکری در این مجموعه به ایفای نقش می‌‌پردازند.

همچنین، بنفشه بدیعی طراح عروسک و محمد اعلمی، عروسک‌ساز از افرادی هستند که در مجموعه نمایشی «یکی بود، یکی نبود» حضور دارند و این مجموعه در هر قسمت بازیگران میهمان دارد.

این سریال برای سه فصل سی قسمتی طراحی شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به علیرضا چنگیزی، مدیر تولید؛ پیام حنفی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز؛ حمید رحیم‌زاده، مدیر فیلمبرداری؛ سامان شهامت، مدیر صدابرداری؛ شبنم جمالی، طراح دکور؛ مهتاره علیزاده، طراح صحنه، نجمه خاتمی، طراح لباس؛ بابک شعاعی، طراح گریم؛ رؤیا بابابیگی، منشی صحنه؛ مجید شتی، تدوین‌گر و عباس بیگدلی، دستیار تهیه‌کننده اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یکی بود یکی نبود پرویز امیری سریال کودک یکی نبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند