Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@13:58:38 GMT

خیابان شریعتی صاحب مسیر دوچرخه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۸۹۸۸

خیابان شریعتی صاحب مسیر دوچرخه می‌شود

«علی باقری» شهردار ناحیه ۷ منطقه یک گفت: «مسیر دوچرخه‌سواری خیابان شریعتی از میدان قدس تا زیر پل صدر به طول ۴/۸ کیلومتر در ۴ فاز در حال ساخت است.» او افزود: «عملیات‌های عمرانی و زیرساختی این طرح در ۲ فاز اجرا می‌شود. فاز نخست از تقاطع خیابان سلیمان‌زاده تا پل رومی و فاز دوم از تقاطع پل رومی تا پل صدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرمت پیاده‌رو، رفع زوائد فیزیکی، خط‌کشی برای جداسازی مسیر دوچرخه از مسیر پیاده و نصب المان‌های ترافیکی از جمله اقدامات است.» 

کد خبر 569559 برچسب‌ها همشهری محله دوچرخه سواری خیابان ورزش پایتخت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله دوچرخه سواری خیابان ورزش پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • با مصرف این غذاها از شر حشرات در فصل تابستان خلاص شوید!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید