Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که تکرار حملات ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی صنعاء، نشان دهنده شکست و گمراهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المنار، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن روز جمعه در توئیتی با اشاره به حملات چند باره ائتلاف سعودی به فرودگاه بین المللی صنعاء اعلام کرد که این حملات مکرر، شکست و گمراهی متجاوزان به یمن را اثبات می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدالسلام افزود: فرودگاه بین المللی صنعاء، یک مرکز غیرنظامی به شمار می رود که به دلیل محاصره بسته است، اما با این وجود چندین بار بمباران شده است.   وی در صفحه توئیتر خود تأکید کرد، این بمباران مدوام حکایت از شکست و سردرگمی دارد که ائتلاف سعودی از آن رنج می‌برد.   جنگنده های ائتلاف سعودی روز جمعه فرودگاه صنعاء را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.   این حمله هوایی پس از سلسله حملاتی صورت گرفته که جنگنده های سعودی طی روزهای اخیر علیه فرودگاه صنعاء انجام داده‌اند.   انتهای پیام/ منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 6086786

دیگر خبرها

  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای