Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آنکه اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای از فدراسیون‌های ملی درخواست کرده برای برگزاری رقابت های بین‌المللی‌ اقدامات لازم را انجام دهند اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و سراسر دنیا تقریباً بیشتر مسابقات کشتی سال ۲۰۲۰ لغو یا به تاریخ دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کشورهایی که میزبان رقابت های بین المللی در سال ۲۰۲۱ هستند همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند که آیا با توجه به شرایط موجود و پاندمی ویروس کووید- ۱۹ می توانند میزبان این پیکارها باشند یا خیر؟

بنابراین گزارش ایران نیز در سال جاری میزبان رویدادهای بین المللی همچون جام جهان پهلوان تختی است و در شرایطی که به نظر می رسد با توجه به محدودیت‌های کرونایی و همچنین فشردگی برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین گزینشی المپیک، جام تختی امسال در تقویم فدراسیون کشتی قرار نگیرد اما قرار است بعد از برگزاری دور برگشت لیگ برتر آزاد و فرنگی، فدراسیون کشتی در مورد چگونگی برگزاری این جام بین المللی تصمیم گیری لازم را انجام دهد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز درباره برگزاری جام تختی با توجه به شرایط موجود اظهار داشت: بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری تورنمنت بین‌المللی و تاکید برای برنامه ریزی‌ های لازم در این خصوص، ما هم تمام جوانب امر برای انجام جام تختی مورد بررسی قرار می دهیم و برنامه ریزی خواهیم کرد. البته در برگزاری جام تختی همه چیز منوط به شرایط کرونا در ایران و جهان است، چرا که این معضل جهانی تاکنون بسیاری از برنامه های مدون و تدارکات برپایی مسابقات مختلف را برهم زده و لغو کرده است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی بین المللی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا