Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:37:52 GMT

جایگاه دوندگان فارس در رده بندی جهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۴۲۱

جایگاه دوندگان فارس در رده بندی جهانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فدراسیون جهانی دوومیدانی جدیدترین رده بندی ورزشکاران این رشته را اعلام کرد که بر این اساس مسلم نیادوست ورزشکار فارسی در ماده ۳ هزارمتر با مانع در مکان ۱۳۸ جهان قرار گرفت و در ماده ۱۵۰۰ متر هم جایگاه ۱۷۷ دنیا را به خود اختصاص داد.

الناز کمپانی دیگر دونده استان فارس نیز در ماده ۱۰۰ متر با مانع در جای ۲۵۰ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده بندی فدراسیون جهانی دوومیدانی شاخص‌هایی مانند امتیاز‌های کسب شده از حد نصاب و مدال‌های ورزشکار در دو‌سال گذشته که در مسابقات داخلی و بین المللی به دست آمده لحاظ گردیده است.

مسلم نیادوست علاوه بر کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز کشوری، در مسابقات دوومیدانی ۲۰۱۷ قهرمانی آسیا به میزبانی هندوستان بر سکوی سوم ایستاد.

الناز کمپانی در کارنامه افتخاران خود علاوه بر کسب مدال‌های کشوری، در سال ۲۰۱۸ مدال نقره رشتهٔ دو ۶۰ متر بامانعِ هشتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را به دست آورد و در رقابت‌های بین المللی دو ۶۰ متر با مانع داخل سالن ۲۰۱۹ تهران به نشان طلا دست یافت.

الناز کمپانی رکورد دار دو شصت متر و صد متر بامانع است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون جهانی مسابقات داخلی و بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد